![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() GS75 Bollnäs 22/12 Krävande bana
Lopp 1-3 skjuts framåt jag har fått omkullkasta min första analys och gjort en tungbaneanalys av omgången...
Slutsålt kommer att lämna in senare för en sista justering då det tillkommit x-antal strykningar men det var bara en häst hittills som jag hade på ramen som garderingshäst Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-22 klockan 13:11. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Har alldeles för lite tid för att grotta ner mig plockar istället 5 andelar då du verkar ha koll på läget
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Igår på Örebro fick jag magplask satt båda spikarna men gick ur på 7 X 6 X4 :
![]() Det ska inte upprepas idag köp gärna nån andel också på V4 där har jag uppåt tio hästar streckade just nu mellan 0-5 % som jag vet går på krävande bana och just nu är understreckade deluxe då jag vet att dom håller farten de är även med på GS75 men V4 är lättare att "köpa" men det är på GS75 vi kan få en hävstång och få en säck md pengar om vi sätter pricken över i Tror betaltjänsterna gör en pudel idag och ändrar sina system under dagen svårare för tillsammansbolagen där andelarna redan börjat sålt ut så där har vi fördel kan jag tycka |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
jag har köpt 15 andelar totalt då det är spelläge för en gångs skull idag gäller inte betaltjänsternas förhandstips då förutsättningarna är helt annorlunda och då jag är norrlänning så har jag nog koll på mina hästar då det gäller att göra en tungbaneanalys
![]() Finns ett andelsspel även till V4 och det kostar inte skjortan att vara med på en andel 7 krs, 6 krs samt 5 krs |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jag kommer att lämna in systemet oavsett hur andelarna sålts idag men kul om vi blir fler
jag markerar det som utsålt och tar bort länken då det är utsålt så länge det inte är det finns andelar kvar... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
9 strykningar hittills lär blir nån/några fler
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
ca 1800 kr tillbaka det var lite surt ändå Kajsa Frick var svårfunnen i min bok trots det ett trendbrott det är på Norrlandsbanorna och i Norge samt på galoppen mina idéer fungerar ibland
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|