|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-15, 11:08 | #1 |
Andelsspel V4 Berlin söndag spelstopp 15:00 Per andel 12 kr
Slutsålt lämnas in senare efter koll av senaste infon och eventuella strykningar
Jag har gått igenom loppen till V4 Berlin under morgonen hm Gjort ett utkast med ingen spik på totalt 280 rader vilket blir ett system på 560 rader vilket nog är ett gränsfall om man kan lämna in gissar på att omsättningen blir 10-15 tusen? Har faktiskt ingen aning vad en så här omgång omsätter?! Då jag lagt några timmar på omgången provar jag att lägga ut ett andelsspel på mitt utkast och blir det utsålt lämnar jag in det jag har som vanligt tagit minst 10 andelar och jag har hittat ett starkt lås i V4-1 hästarna 10 & 11 tror jag gör upp om V4-inledningen sen har jag hittat några riktiga stänkare i övriga lopp V4 Berlin per andel 12 kr spiklöst Har även ett andelsspel utlagt till i eftermiddag Vincennes med två starka Ahästar på förhand där jag tror vi kan få in den och hoppas att det i övriga lopp går utanför ramen i nåt eller några lopp Detta är ett test jag blir förvånad om vi säljer ut det här systemet men kul har jag ändå haft till morgonen då jag försökt benat ut loppen till Berlin och jag är så naiv att jag tror jag kommit rätt på det trots allt:hattenav: Det kan bli allt från succé till fiasko... Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-15 klockan 13:11. |
|
2019-12-15, 12:04 | #2 |
30 andelar sålda just nu kommer vi upp i ca 45 andelar innan spelstopp köper jag upp de resterande andelarna och lämnar in Det var överraskande för mig men kul då jag lagt ned tid på omgången..
Jag markerar det som utsålt och tar bort länken om det mot förmodan blir utsålt men det skulle vara kul att lämna in det oxå Bra teamwork... |
|
2019-12-15, 13:07 | #3 |
37 andelar sålda blir det 8 sålda till så tar jag resterande andelar upp till 50
Andelsspelet till Vincennes är slutsålt Om det mot förmodan kommer upp i 8 andelar till så kommer jag att ta bort länken och markera det som utsålt så man inte behöver klicka på länken i onödan men jag sitter inte vid datorn hela tiden men kommer att bevaka som vanligt |
|
|