|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-12-03, 22:01 | #1 |
Andelsspel galopp onsdag 4/12 V4 BroPark & Kenilsworth
Slutsålt å inlämnat
Jag har gått igenom loppen till galoppen imorgon Bro Park respektive Kenilsworth gör ett rakt system till V4 Bro Park utan spik då de spikförslag som jag sett i förhandstipsen inför morgondagen inte tilltalar mig. Ett matematiskt system utan spik har sin styrka i att då rensar även andrahandarna och tredjehandarna gött i kuponghögen och om vi har tur och får in nån kantboll på strecken i de övriga loppen ger det bra V4 Bro Park per andel 12 kr Har även kikat på V4 Kenilsworth och kopierar Galopptips ideér rakt av med att göra ett reducerat system Två av Tre Då jag köper deras ranking denna gång och drar alla bakom i princip- Blir det en balja eller det går utanför så brukar det rensa hiskeligt bra när det gäller internationellt V4-spel Däremot till V4 Bro Park har jag ett hemsnickrat hederligt eget matematiskt system Två av Tre man bör köpa andelar i alla tre systemen totalt 468 kr totalt vilket är max vad man kan lämna in men jag tycker det ser intressant ut och jag spelar bara internationell galopp då jag tycker det ser spelvärt ut och imorgon tycker jag att det gör det. Det var ett tag sen jag var och rotade i internationella galopperiet V4 Kenilsworth System 1 Per andel 5 kr System 2 Per andel 5 kr System 3 Per andel 5 kr Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-04 klockan 11:08. |
|
2019-12-04, 07:20 | #2 |
Jag kommer att markera systemen som utsålda och inlämnade då alla andelar är utsålda
Finns andelar kvar ff |
|
2019-12-04, 12:23 | #3 |
Perfekt start! Kul att 8an vann
|
|
2019-12-04, 13:38 | #5 |
Dumstrut på igen������och en efterhandare hade 2-3-5-6-9 i V40-2 då jag ville syna favoriten men skiftade om och fyllde på med 1&2 i V4-4 istället hm det gäller verkligen att ha tungan rätt i mun då man tippar surt då 8:an i V4-1 var en av mina roliga streck idag
Thats all |
|
|