Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-02, 14:52   #46
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Det sjuka är att 3an i första är ett givet val spelmässigt men svårt välja bort en av fyra och blev ett misstag.

Nya (miss)Tag!

Edit: men haha, någon fick in 4an som reserv då den var 16% streckad och fick hela potten, undrar om denne ens valt reserver...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-12-02 klockan 14:54.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 14:52   #47
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag kom hem från jobbet 7-8 min innan sista V4:an.

Hinner precis spela komben på mitt drag med 3 min till start, gick in här och postade mina ideer i sista. Var väldigt kort inpå loppet, men jag hann inte skriva innan.
Jag vet... skojade bara. Bara för att jag skrev tidigare att du skulle dyka upp med en bong på ensam vinnare inför sista
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 14:56   #48
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

nån fick in 4an som reserv... 25000 så det spelar ingen roll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 14:57   #49
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Bara att lyfta hatten och säga grattis till tursnubben som missade 4an i sista men fick den som reserv
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:04   #50
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

6 ggr banodds var ett grymt odds på 4an i sista men förstås avhängigt av "mörkningen" basse läste.

Inom citationstecken för infon om kastrering etc fanns ju.

Min uppskattning av chans grundar sig ju delvis på givna odds så inte så mkt att yvvas över även om den ju var ett kap när man tror på 23% chans både på streck (gick upp) och vinnarspel.

Spelade vinnare till 5.76 minus avdrag.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:06   #51
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Gick väl ungefär jämnt upp V4 och allt , får lita till engelska galoppen för att klara dagen !
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:09   #52
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag vet... skojade bara. Bara för att jag skrev tidigare att du skulle dyka upp med en bong på ensam vinnare inför sista

Ofta vet man ju inte exakt hur lappen blir förrän i sista minuten.

Jag brukar ha avd 2,3,4 helt klara och sen pluggat avd ordentligt och fått fram 5-6 tänkbara streck i första loppet.

Sen väntar jag in de sena oddsändringarna och strecken på V4 för att starta med de 2-4 mest spelvärda strecken i första.

Idag Lämnade jag in 10min före första start - ett stort misstag just idag!

Hade 1,3,4,6,8 som tänkbara streck och betalade för alla 5.

Några minuter efter jag lämnat in stryks 4:an och 3 stördyker i odds.
Jag ville inte ha någon annan häst än de 5 jag streckat och betalade nu alltså för en reserv jag inte tror på....

Hade jag väntat 5-6 minuter till hade jag sett steamet på 3 och vetat om strykningen av 4:an. Jag hann ju skriva om 3:an här i tråden med 3 min till första start. Normalt hade jag svängt om och spikat 3 om jag väntat till sista minuten.

*** edit - min spik idag vart 3 Be the right i tredje som fick styk med huvud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+11)

Senast redigerad av Basse den 2019-12-02 klockan 15:12.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:14   #53
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Bara att lyfta hatten och säga grattis till tursnubben som missade 4an i sista men fick den som reserv
Snacka om tur!

Jag tror inte 3 som ströks hade vunnit loppet - 4 var ju överlägsen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:15   #54
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ofta vet man ju inte exakt hur lappen blir förrän i sista minuten.

Jag brukar ha avd 2,3,4 helt klara och sen pluggat avd ordentligt och fått fram 5-6 tänkbara streck i första loppet.

Sen väntar jag in de sena oddsändringarna och strecken på V4 för att starta med de 2-4 mest spelvärda strecken i första.

Idag Lämnade jag in 10min före första start - ett stort misstag just idag!

Hade 1,3,4,6,8 som tänkbara streck och betalade för alla 5.

Några minuter efter jag lämnat in stryks 4:an och 3 stördyker i odds.
Jag ville inte ha någon annan häst än de 5 jag streckat och betalade nu alltså för en reserv jag inte tror på....

Hade jag väntat 5-6 minuter till hade jag sett steamet på 3 och vetat om strykningen av 4:an. Jag hann ju skriva om 3:an här i tråden med 3 min till första start. Normalt hade jag svängt om och spikat 3 om jag väntat till sista minuten.

*** edit - min spik idag vart 3 Be the right i tredje som fick styk med huvud.
Ouch!

Satan!

Nya tag kompis!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:25   #55
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Snacka om tur!

Jag tror inte 3 som ströks hade vunnit loppet - 4 var ju överlägsen
Inte jag heller vilket jag skrev i tråden.

Nu såg 3an seg ut men ströks ju som sagt, såg rätt tjock och seg ut som om den inte var i form ännu osv, har svårt tro den vinner särskilt ofta även om den var het på spelet, hade en paus och generellt är det ju inget bra tecken även om det i vinnarens fall var det då den kastrerats under pausen.

Å andra sidan ska man ju ha tur och framsynt av denne att ha med skrällen i andra till toklåg procent.

brukar ju lite skämtsamt förorda tärning i galopplopp, i travet kunde tärningen ha varit en idé om vi inte haft speedwaybanor och kuskar som kör efter oddsindikatorn
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:32   #56
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ofta vet man ju inte exakt hur lappen blir förrän i sista minuten.

Jag brukar ha avd 2,3,4 helt klara och sen pluggat avd ordentligt och fått fram 5-6 tänkbara streck i första loppet.

Sen väntar jag in de sena oddsändringarna och strecken på V4 för att starta med de 2-4 mest spelvärda strecken i första.

Idag Lämnade jag in 10min före första start - ett stort misstag just idag!

Hade 1,3,4,6,8 som tänkbara streck och betalade för alla 5.

Några minuter efter jag lämnat in stryks 4:an och 3 stördyker i odds.
Jag ville inte ha någon annan häst än de 5 jag streckat och betalade nu alltså för en reserv jag inte tror på....

Hade jag väntat 5-6 minuter till hade jag sett steamet på 3 och vetat om strykningen av 4:an. Jag hann ju skriva om 3:an här i tråden med 3 min till första start. Normalt hade jag svängt om och spikat 3 om jag väntat till sista minuten.

*** edit - min spik idag vart 3 Be the right i tredje som fick styk med huvud.
Synd Basse! Små marginaler...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 15:44   #57
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Varför gjorde du inte en andel? Om du hade känsla menar jag
Har såklart inte raden färdig helt än men den kommer jobbas fram under morgondagen - V4 till i morgon avslutas med 2st 1000 meterslopp och de är alltid skrällvänliga.

Sätter andelspriset till 14kr men är inte säker på att jag utnyttjar hela spelkassan på 700kr. Tycker 400-600 kr är lagom för V4 sydafrika. På den storleken sätter jag normalt 2-3 V4:or på 10 försök. Spelar jag större får jag ändå samma antal rätta V4:or men sämre vinst i längden.

De omgångar jag sätter V4 / alt får bra betalt på 3 rätt är de gånger jag haft rätt drag betonade. Är jag rätt ute så sitter systemen på 400-600kr och är jag fel ute hjälper det inte med dubbelt så dyra system.

Jag smyger in länk till ett andelspel till Vaal imorgon här:

*** Slutsåld
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8), HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av Basse den 2019-12-02 klockan 17:04.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 16:26   #58
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 248
Sharp$: 3173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
...

Sätter andelspriset till 14kr men är inte säker på att jag utnyttjar hela spelkassan på 700kr. Tycker 400-600 kr är lagom för V4 sydafrika. På den storleken sätter jag normalt 2-3 V4:or på 10 försök. Spelar jag större får jag ändå samma antal rätta V4:or men sämre vinst i längden.

...
Jamen absolut, fast lite annorlunda uttryckt: på en "babianlapp" avtar värdet på ens tips med storleken, man får ingen differentiering för de som är spelvärda mot de andra man tar med.

Tror att rent värdemässigt är väl under 400 att föredra på omgångar som dagens medan det om där är massor av hästar funkar med större ystem, dock är ju potten begränsad, ofta inte ens de 25000 som var idag .

Köpte in för lite växelpengar, eventuellt gör jag en egen imorgon, får se då.

//
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-02, 17:46   #59
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ofta vet man ju inte exakt hur lappen blir förrän i sista minuten.

Jag brukar ha avd 2,3,4 helt klara och sen pluggat avd ordentligt och fått fram 5-6 tänkbara streck i första loppet.

Sen väntar jag in de sena oddsändringarna och strecken på V4 för att starta med de 2-4 mest spelvärda strecken i första.

Idag Lämnade jag in 10min före första start - ett stort misstag just idag!

Hade 1,3,4,6,8 som tänkbara streck och betalade för alla 5.

Några minuter efter jag lämnat in stryks 4:an och 3 stördyker i odds.
Jag ville inte ha någon annan häst än de 5 jag streckat och betalade nu alltså för en reserv jag inte tror på....

Hade jag väntat 5-6 minuter till hade jag sett steamet på 3 och vetat om strykningen av 4:an. Jag hann ju skriva om 3:an här i tråden med 3 min till första start. Normalt hade jag svängt om och spikat 3 om jag väntat till sista minuten.

*** edit - min spik idag vart 3 Be the right i tredje som fick styk med huvud.
Då bör du ju välja en reserv av de fem du redan har ifall du inte vill betala för någon annan häst. Då får du ju två rätta rader (eller dubbla) ifall du träffar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td