Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-20, 12:00   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 och V75 via Tillsammans! Häng på för 75 kronor andelen

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/DN8N-842H-80214

Som vanligt är jag selektiv när jag väljer ut vilka omgångar jag spelar mitt reducerade system på. Det måste nämligen vara en omgång jag tycker mig ha ett övertag på jämfört med andra spelare eller att det åtminstone är jackpott - alternativt där jag hittat en dunderspik etc. Så runt 50-65% av omgångarna skulle jag gissa att vi landar på.

Den här veckan kör jag både V86 till i kväll samt V75 till lördag - som avgör på min hemmabana!

Går man med så "idla" inte bara omkring och snoka information utan var med och ta en andel då och då! Jag försöker lägga upp löpande information om hur tankarna går samt uppdatera med aktuell ranking av hästarna.

Som vanligt vill jag alltid bygga systemen så att de har potential att kunna vara med om de riktigt stora pengarna. Uppbyggnaden blir antingen att jag går kort och lägger all kraft på ett fåtal hästar där jag i övrigt streckar med så mycket som möjligt eller försöker jag koppla ett grepp om med de hästar jag rankar högt och där jag enbart har en eller två spikar. Hittills har jag varit nöjd med upplägget samt så lägger jag normalt klart fler timmar på genomgången i det här bolaget än när jag gör ett matematiskt system.

Så häng på ifall ni anser upplägget trivsamt! Men var beredd på att "åka ut" igen ifall ni inte är lite aktiva då och så med att ta någon andel. Gäller speciellt de som varit med tidigare och "kastats ut".

Dessutom har nu den nationella operativa avdelningen inom polisen förstått hur slagkraftiga mina system är - då de namngett sin insats mot de kriminella gängen i Malmö till "operation Rimfrost". Smaka på den

Ha en fortsatt bra dag!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/DN8N-842H-80214

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-11-20 klockan 12:04.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td