|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-11-17, 11:23 | #1 |
Andelsspel OBS V4 Östersund Vintriga förhållanden brodd?
Utsålt å inlämnat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10) Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-17 klockan 13:17. |
|
2019-11-17, 11:38 | #2 |
Borde du inte göra en till variant med Ove som spik i sista?
Mvh |
|
2019-11-17, 11:39 | #3 |
Jag kan ta fler andelar men vill gärna ha andelar sålda och desto roligare om vi blir fler om vi vinner
Idag så rekommenderar jag att ni som varit med tidigare på mina andelsspel och köpt 1 andel att ni idag köper 2 andelar då har ni alla möjligheter att få en hävstångseffekt! Jag tror att vi både har hängslen å livrem på Östersund och det behövs Från 1 december är det även barfotaförbud det kommer säkert att vara kuskar/hästar som provar utan brodd idag men barfota det tror jag är omöjligt det kan till och med bli så att det blir förbud mot att köra barfota idag den infon borde i så fall komma ut tidigt från ATG |
|
2019-11-17, 11:43 | #4 |
Ja om han sitter i ledningen så är det hästen att slå men jag fick mer puls på dom två första som Ove A kör och ställde det sista loppet matematiskt då vi med stor sannolikhet inte går ur där om vi är med dit vilket jag tror på de streck vi har i loppen ...och den brukar vara ett upp i minne har den en bra dag så vinner den från ledningen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2019-11-17, 11:45 | #5 |
Härligt 27 andelar sålda jag kommer att lämna in det oavsett ,men då jag är som jag är kommer jag att låta det vara öppet för att fler andelsköpare kan köpa npn/några andelar då jag tycker det är roligare om man är fler om man vinner
Då det är utsålt kommer jag att ta bort länkarna och markera det som utsålt |
|
2019-11-17, 17:24 | #6 |
Det stämmer inte med analyserna av loppen även om jag vet vilka som ska vinna så blir det iskalla vinnare där vi garderat på hm
Jag laddar batterierna tills nästa helg Ha en fortsatt bra vecka |
|
2019-11-17, 17:29 | #7 |
|
|
|