|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-11-16, 21:43 | #1 |
Andelsspel V6 Övrevoll söndag 17 november per andel 22 kr
Slutsålt lämnas in då siste infon kollats upp samt eventuella strykningar
Jag provar att göra ett andelsspel på galoppen trots att det varit stolpe ut i helgen. Jag har denna gång INTE köpt galopptips ranking utan går på det jag kommit fram till själv Systemet är ett utkast och då det är jackpott kör vi V6 Nån andel kan man testa trots allt. Förra gången jag spelade V6 på galoppen fick vi fem V6:or Det är när det är jackpott som man ska få stolpe in som exempelvis imorgon. Förmodligen har vi 0-3 rätt hm jag har tagit 10 andelar lämnas in om det blir utsålt V6 Övrevoll galopp per andel 22 kr Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-17 klockan 10:12. |
|
2019-11-17, 09:26 | #2 |
Bra teamwork utsålt på drygt en halvtimme Jag lämnar in det senare
Nu har jag sovit på saken Tror att vi kommit rätt på det idag om vi har det minsta tur Vi har två starka tvåhästarslås där andra spikar samt roliga hästar med på streckprocenten i övriga lopp Det finns andelar kvar att köpa på V6-systement just nu ca 30 sålda har provat en V4 också med samma hästar som på V6 systemet V4 Övrevoll Per andel 5 kr Jag har tagit 10 andelar Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-17 klockan 10:13. |
|
2019-11-17, 13:05 | #3 |
Det var surt trodde det var slut i rutan då 5 Dickie Dickens programenligt tog ledningen men banan är/var för krävande men vi ledde loppet ett tag iaf Den som vann då måste jag ha dragit alla sju och visst gör jag det ibland men jag trodde mycket på spetsåslut för min idé i första med två roliga streck bakom
Vi får jobba in V4 som kompensation och ni som köpt andel till Östersund där blir det åka av i EM |
|
2019-11-17, 14:09 | #4 |
Inte ett rätt idag så är det tyvärr på galoppen då man har flyt med strecken kan man istället vinna en stor säck vi tar den nästa helg med ränta istället då det är jackpottchans idag på Övrevoll
|
|
|