![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Får trerättsutdelning 5 och 12. Kommer inte ge så mycket på 3 rätt om någon av dem lyckas vinna, men kan kanske få insatsen (240kr ) tillbaka? Får ju bara 1 trea |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Hoppas på det då.. alltid skönt med degen tillbaka. Ska kolla
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]() Citat:
Bara jobba in de där.. själv får jag två rätt på 1, 3 och 9 men ingen av dessa ger tvårttsutdelning ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
5an såg ju bra ut ett tag tills dom kom starkt bakifrån
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
systemförslag v64
8 1 1,3,9 alla alla 2 495 kr 10kr/andel a 50? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
det gick inte - trodde 5 skulle kunna hålla undan ett tag i början på upploppet men de käkade upp honom ganska lätt halvvägs in på upploppet.
Kunde nog gett ganska bra om min spik 9 vunnit andra avdelningen. Hittade en lopprepris här: https://www.skyracingworld.com/vision 9 var bra men slagen 1 längd av vinnaren 1 Di Me. Slog de övriga säkert men 1 var klar vinnare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]() Citat:
![]() Men jag gillar hästen så... men spår 8? Kan han ens läsa det från där?
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Men du har rätt att kusken inte är att föredra. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Linda kunde igår... och den är riktigt startsnabb så jag skulle inte bli helt förvånad om den bombade till spets... som Linda igår.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Du spikade ju Ken Ecce och det gick ju bra för omväxlingens skull
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Rafiki Fri slog ju Victor senast dom möttes från sämre läge och då hade inte RF startat på 2 1/2 månad
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Slog ju Antonio Tabac och Diamanten m.f sist på Romme över kort distans.
Mött Zenit Brick och Milligans School ... snacka om att gå ner 5 klasser nu. Förstår någon vilka hästar den mött??? Måste ju va omgångens i särklass bästa spik till 10% Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-15 klockan 16:27. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
![]() Men nu pratar vi hästar som mött olika hästar och 400.000 kr lopp som Super Zantos har varit ute i och slagit BRA MYCKET bättre hästar än han stöter på idag. Gå in och kolla vad han har varit ute i för lopp och vilka han har varit före i mål. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Kommer du inte ihåg när Ante laddade på V75 och fick punka på däcket och körde så hela vägen .... hehe då va den riktigt startsnabb... det va inte mot Sorbet på rättvik... hehe hör du vilka hästar jag pratar om hehe ... här får du omgångens bästa spik till 10% och du kan tacka mig sen.
Orosmoln 1. Spår 8 2. Kusk Gynnas av att det är ett litet fält och att Rafiki Fri mördar Victor utvändigt... och nära sina hemmatrakter gör att en omgång på V64 i Romme är han en mer accepterad vinnare som Ken Ecce på Jägersro typ... nära Danmark ![]() Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-15 klockan 17:20. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|