|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-11-06, 16:36 | #1 |
Andelsspel V4 Leangen Två av Tre Spelstopp 20:25
Härligt utsålt å inlämnat inga ändringar[
B]V4 Bjerke och inget annat får skylla på jobbet[/B] Jag har tittat igenom loppen till V4-bjerke ikväll där omsätts det allt från 25 000 upp till 80 000 och då borde det finnas en hel del pengar för oss att hämta där Jag har som vanligt krånglat till det varför överge ett vinnande koncept spelar Två av Tre Favoriten i V4-1 Icarus BR bedömer jag att det är höjden av otur om han ramlar in som etta över linjen för övrigt har jag ringat in dem med dubbla Ahästar i två lopp samt en trolig Ahäst i Nolloppet Spelfacit är i zenit mina fyra senaste V4:or sen igår har suttit klockrent varav tre är andelsspel En äkta Hat trick när det gäller andelsspel hm Jag har tagit 15 andelar kul om vi blir fler som är med Jag har gjort ett utkast som jag med stor sannolikhet kommer att lämna in men då jag gör andelsspel agerar jag på samma sätt som jag spelar själv Igår på Boden ändrade jag allt i sista sekunden och kastade om systemet helt och det resulterade i att vi satt V4:an tror inte ni som var med på andelsspelet blev besvikna för det?! System 1 Per andel 18 kr System 2 Per andel 5 kr System 3 Per andel 5 kr Markeras som utsålt och inlämnat då andelarna är slutsålda samt att länkarna till AG kommer att vara borttagna så länge det inte är det finns andelar kvar ff att köpa Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-06 klockan 19:19. |
|
|