Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-05, 15:25   #16

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Från början hade jag bara 1 och 2 i första... sen i andra hade jag 3, 5, 9, 10 och 11

Så vi hade kunnat vara med på 10 rader istället för som nu på 30 rader. Jaja, spiken var ju i stort sett klar hela tiden, och det var väl mest i första jag hade kunnat tänka mig att spika också. Tidigt val mellan 1 och 2. Så med spiken vi har nu hade vi haft helgarderat i sista istället för som nu - men vi sätter väl den ändå? Ger dock inte så mycket. 800 kronor får vi vara nöjda med om spiken nu vinner!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 15:27   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Jag som hatar att heltäcka (speciellt i början) för man kan plocka ut godbitar utan att heltäcka om det inte är första starten på 2åriga ston typ. Jag gillar att gå kort i början och ha massor att se fram emot så lite olikt min spelstil faktiskt men jag kan inget om galopp.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 15:28   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Loppet som "ALLA" garderade av strecken att döma.

Lika komiskt varje gång att alla garderar och släpper samma fem hästar helt typ i de loppen
problemet här var ju att ett par av dessa stod i över 100 i odds men var streckade på runt 3% likväl. Väldigt värdetapp - även om det fungerar då det är utdelning på tre rätt också. Jag streckade ju mest på måfå och det blev 13 och 14. 16 var nog ännu högre i odds - samt att nr 2 var mycket spelad men stod i 20 i odds. Väldigt kallt spelobjekt. Fanns ju ingen överspelad favorit (förutom tvåan - hur man nu tolkar det) som man kunde lämna här! Men det var väl garderingsloppet ja. Kunde nöjt mig med fem ekipage där

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-11-05, 15:29   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag som hatar att heltäcka (speciellt i början) för man kan plocka ut godbitar utan att heltäcka om det inte är första starten på 2åriga ston typ. Jag gillar att gå kort i början och ha massor att se fram emot så lite olikt min spelstil faktiskt men jag kan inget om galopp.
Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Alla
Alla
1,5
4 Spik
Nästa gång kan du väl skriva systemet i den ordningen loppen går?

Gammal 2019-11-05, 15:30   #20

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Loppet som "ALLA" garderade av strecken att döma.
Du får tacka mig då jag kände mig rätt Blue (numera gul) och gick in hårt på The Blues

Lika komiskt varje gång att alla garderar och släpper samma fem hästar helt typ i de loppen (utom då Hubbabubbas låtsaslappar, på de riktiga är väl typ 7 hästar? )
låtsaslapp inte lappar ... hade bara en
ExtremtRik (+1)
Gammal 2019-11-05, 15:31   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Nästa gång kan du väl skriva systemet i den ordningen loppen går?
Nu förstår jag inte riktigt? Förklara
Gammal 2019-11-05, 15:31   #22

Standard

Citat:
Ok värderar 5ans chans högre (knappa 20% helt enkelt) och det var inte förrän långt efter start några 14% rapporterades även om man förstod att den inte skulle stå kvar på 5%
Faktum var att efter första avdelningen körts stod 5an fortfarande i 12,8% man undrar ju om de verkligen stänger spelet för alla vid spelstopp...
Samma med vinnaren i andra tror jag. Nästan säker på att den hade 10.xx% men sen efter att ha hoppat runt lite var den på närmare 12%. Vi får flytta till Malta så kanske vi kan få spela efter svenskarnas spelstopp

Gammal 2019-11-05, 15:33   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu förstår jag inte riktigt? Förklara
Jag tolkar detta som ironi...

Men om det inte är fallet så skrev du att du gillar att gå kort i början... sen har du alla och alla i de två första så jag tänkte att du måste skrivit loppen underifrån för då har du spik och lås på två i början istället

Gammal 2019-11-05, 15:34   #24

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
problemet här var ju att ett par av dessa stod i över 100 i odds men var streckade på runt 3% likväl. Väldigt värdetapp - även om det fungerar då det är utdelning på tre rätt också. Jag streckade ju mest på måfå och det blev 13 och 14. 16 var nog ännu högre i odds - samt att nr 2 var mycket spelad men stod i 20 i odds. Väldigt kallt spelobjekt. Fanns ju ingen överspelad favorit (förutom tvåan - hur man nu tolkar det) som man kunde lämna här! Men det var väl garderingsloppet ja. Kunde nöjt mig med fem ekipage där
Ja det finns en handfull joppar som helgarderar tre lopp men de har var sin favoritspik nånstans så... denna omgång dog med favoriten i första.

Kanske folk "förstår" tanken med handikapplopp eller är där många Copycats på min tärningsmetod i galoppen tror du?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-05 klockan 15:37.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 15:37   #25

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Lycka till med 1%aren ikväll som spik

Jag tror på dig!
Gammal 2019-11-05, 15:39   #26

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Skrev att det var olikt mig och att jag inte kan något om galopp så därför såg det ut så.
Gammal 2019-11-05, 15:40   #27

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Samma med vinnaren i andra tror jag. Nästan säker på att den hade 10.xx% men sen efter att ha hoppat runt lite var den på närmare 12%. Vi får flytta till Malta så kanske vi kan få spela efter svenskarnas spelstopp
Varför inte Sydafrika!?

Edit: eller Sundbyberg..
AmaerildeRimfrost (+1)
Gammal 2019-11-05, 15:47   #28

Standard

Citat:
Ja det finns en handfull joppar som helgarderar tre lopp men de har var sin favoritspik nånstans så... denna omgång dog med favoriten i första.

Kanske folk "förstår" tanken med handikapplopp eller är där många Copycats på min tärningsmetod i galoppen tror du?
Ingen aning faktiskt. Ibland tror jag det är rena lottokuponger som lämnas in tidigt ja. Alldeles för många streck på de 5 000 första i omsättningen som är helt uppåt väggarna ju! Hade jag spelat enbart efter programmet hade jag nog varit lika ute och cyklat tror jag!

Gammal 2019-11-05, 15:49   #29

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
ok varför inte spika 5 Freedom of Speech i 3e?
Lycka till hursom!
Därför att 1an vann och 5an blev sist
AmaerildeRimfrost (+15), ExtremtRik (+1000)
Gammal 2019-11-05, 15:53   #30

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ingen aning faktiskt. Ibland tror jag det är rena lottokuponger som lämnas in tidigt ja. Alldeles för många streck på de 5 000 första i omsättningen som är helt uppåt väggarna ju! Hade jag spelat enbart efter programmet hade jag nog varit lika ute och cyklat tror jag!
Haha nä det tror jag inte.

Var de tidiga strecken kommer från har jag ofta undrat. Finns något annat än galopptips.se?

Ännu märkligare på australien V4orna..

Fast ibland får jag för mig att där faktiskt är en och annan som tar startnummer för boxnummer, troligen inbillning, men ändå, lite märkligt att ATG inte informerar om boxnummer..
Svara

td