|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-11, 21:59 | #1 |
Andelsspel V4 Klampenborg galopp 12/10
Slutsålt å inlämnas under morgondagen
V5 andelar finns kvar jag har bra känsla inför morgondagen då det kommer att bli tungsprunget de lux Nu är jag ledig igen Så då har jag tittat på galoppen till imorgon det fortsätter att regna å har regnat i Klampenborg det gör att jag tycker det är X-tra intressant att vara med imorgon då kan vad som helst hända Jag har som vanligt krånglat till det har hittat en trolig och två roliga dyngtrampare och då måste jag bara prova ett andelspel Surt att det bara var V4 blir otroligt förvånad om vi inte bankar in en av dem imorgon bara strykning emot En av Två man bör vara med på båda systemen Jag kommer att lämna in oavsett om det säljs ut eller inte Jag markerar det som vanligt med utsålt då andelarna sålts ut så länge det inte är markerat finns andelar kvar System 1 Per andel 10 kr System 2 Per andel 10 kr Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-12 klockan 00:12. |
|
2019-10-11, 23:15 | #2 |
Andelsspel V5 Klampenborg 12/10
Då det med stor sannolikhet även kommer att bli en riktigt tung bana på Klampenborg imorgon gör jag ett undantag och provar även ett V5-spel då det finns en dyngtrampare av rang inom V5 spelet som med stor sannolikt bara vinner och provar sedan att strecka på i de övriga loppen generellt brukar streckspelen på Klampenborg ge bra Tyvärr något stort 1470 rader men läge att spela lite större med de förutsättningarna på förhand imorgon fördelat på 50 andelar á 30 kr Jag gör ett test om intresse finns här och vill jag ha andelarna utsålda för inlämning annars kör jag en egen variant men det är verkligen läge imorgon för kantbollar utifrån barnförhållandena. Systemet lämnar jag mörkt ...tills vidare V5 start 1400 https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...8-39d7c905dfcc Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-12 klockan 00:15. |
|
2019-10-12, 10:16 | #3 |
Det vart så dålig bana att tävlingarna ställdes in.
|
|
|