Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-10, 16:04   #1

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

V6 andel Gävle, 18kr

V6
Vi gör ett nytt försök då det är jackpot
V6, två spik som inte är favoriter, 18kr per andel.
Systemet är synlig, kan bli lite ändringar ifall något bra/dåligt dyker upp innan tävlingar börjar.
Häng på om du tycker det ser intressant ut. Har själv tagit 10 andelar.
Mvh Dahle

Senast redigerad av Dahle den 2019-10-10 klockan 18:22.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 17:34   #2

Standard

Spiken i första, Eli's Surprise, kort distans och spår 11 kan tyckas konstigt. Men hästen går bäst bakifrån och håller sig lite lugnare då. Visat bra avslutningar flera ggr och gör den om loppet sen sist då blir det inte hårt i mål. Dessutom får den en av de bättre lärlingar i loppet.
Den andra spiken är i V64-5) nr.6 Beware har visat grym form på slutet. Firma Strandberg/Johansson skrällde till i tisdags med, så stallformen är också på topp. Tror den kommer visa sig starkast till slut.
Gammal 2019-10-10, 18:38   #3

Standard

Hmmm
Vad ska man säga. Torskar aldrig utan galopp där Elis S.
Ingen flyt med andelsspel så det var mitt sista försök.
Får tacka de som ofta var med o köpte
Men jag kommer inte mer o lägga V6 andelar
Mvh Dahle
Gammal 2019-10-10, 20:03   #4

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17921
Standard

Men ruskigt snygg andra spik!
Hittar du nu vinnaren i sista med så är ju galoppen i första avdelningen extremt sur!

Du bestämmer givetvis själv, men om/när du lägger andel så räkna med mig trots missflytet du haft!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 20:25   #5

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Ja verkligen! Surt på galoppen där och du komponerade verkligen ett fint system med chans på bättre deg än det blev. Tycker du inte ska ge upp bara för detta. Du borde ju bli boostad av det här tycker jag. Keep up the god work

Jag köper gärna andelar av dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 20:53   #6

Standard

Så klart som kund förväntar man sig att få något tbx emellanåt. Jag lägger andelar de gångerna jag tror man kan få in fina pengar och jag vill köra en större bong. Tyvärr så har mina andelar på V6 gett 0kr tillbaka och jag känner att det inte är bra att sälja något som inte ger återbäring. Nu är trav ett maraton och man måste ha tålamod, men frågan är hur länge de som köper klarar av att vara med.
Jag kör oftast med konstiga spikar och nästan aldrig spikar en favorit, vilket har visat sig fel ibland, för vissa omgångar om jag spikat favve då hade den suttit och utdelningen var helt ok.
Men jag har väldigt svårt att ändra på min spelstil och då är det bättre om jag satsar egna pengar och på det sättet behöver inte ha skuldkänslor för att det gått dåligt.
Nu ska det sägas att jag inte hört nån klagomål heller från köparna, men jag kan tänka mig att de har ett o annat o säga.
Tacksam till alla som hängde på
Mvh Dahle
Gammal 2019-10-10, 21:03   #7

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Så klart som kund förväntar man sig att få något tbx emellanåt. Jag lägger andelar de gångerna jag tror man kan få in fina pengar och jag vill köra en större bong. Tyvärr så har mina andelar på V6 gett 0kr tillbaka och jag känner att det inte är bra att sälja något som inte ger återbäring. Nu är trav ett maraton och man måste ha tålamod, men frågan är hur länge de som köper klarar av att vara med.
Jag kör oftast med konstiga spikar och nästan aldrig spikar en favorit, vilket har visat sig fel ibland, för vissa omgångar om jag spikat favve då hade den suttit och utdelningen var helt ok.
Men jag har väldigt svårt att ändra på min spelstil och då är det bättre om jag satsar egna pengar och på det sättet behöver inte ha skuldkänslor för att det gått dåligt.
Nu ska det sägas att jag inte hört nån klagomål heller från köparna, men jag kan tänka mig att de har ett o annat o säga.
Tacksam till alla som hängde på
Mvh Dahle
Jag förstår hur du tänker men som köpare vet man ju att det kan sluta dåligt och att trav är trav. Man kanske tänker vad trisst för tillfället och suckar lite över att det gick som det gick men inte att man tycker illa om någon bara för det. Man vet ju vilken tid och kraft det tar att sitta och plugga hit och dit och lite småångest över att man vill göra rätt för att göra folk glada och vinna lite tillsammans och du gjorde ditt bästa med bravur!! Skullle känna fullt förtroende för ditt systemupplägg och bara tycka det va synd att det inte fick gå vägen men hade verkligen inte kunnat gjort det bättre själv.

Jag tror många vill köpa andelar av dig annars skulle vi dom inte göra det.
Tacksam ska man vara när någon annan tar sig tid och kraft att bygga ett system.

Fortsätt gärna

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-10 klockan 21:05.
Gammal 2019-10-10, 21:15   #8

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jag skojskällde lite på viking för att han spikade två keffkuskar men det va ett skämt och jag gjorde en flörtsmiley efter. Men ärligt talat kände jag mig ändå lite taskig för att jag ens nämnde det och tänk om dom hade vunnit då då hade jag ju jublat och tackat för modet att spika två sopor hehe. Han vet att jag skojade och jag brukar spy ut lite känslomässigt skit ibland med glimten i ögat. Jag är ju halvjugge så det är väl lite sydländskt beteende

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-10 klockan 21:16.
Gammal 2019-10-10, 21:21   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag skojskällde lite på viking för att han spikade två keffkuskar men det va ett skämt och jag gjorde en flörtsmiley efter. Men ärligt talat kände jag mig ändå lite taskig för att jag ens nämnde det och tänk om dom hade vunnit då då hade jag ju jublat och tackat för modet att spika två sopor hehe. Han vet att jag skojade och jag brukar spy ut lite känslomässigt skit ibland med glimten i ögat. Jag är ju halvjugge så det är väl lite sydländskt beteende

Ingen som har klagat och så känslig är jag inte heller. Men bara irriterande
Gammal 2019-10-10, 21:47   #10

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jag det började ju inte så bra idag heller när Roger Pontare dog med 6an i v4-4
Men det gjorde det inte för mig heller tyvärr med missen på tvåan i andra för att jag va så kåt på att fälla 6 EEA i tredje för att ha råd med 4an jag egentligen trodde minst på i v4 avslutningen. Rätt ute men ändå fel typ och det är små marginaler som avgör. Huvudsaken är ju dock att man är rätt på det. Jobbigt att torska hela tiden för att man e helt ute u cyklar med sina idéer

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-10 klockan 21:48.
Svara

td