|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-10-09, 08:44 | #46 |
Sen såg du igår hur farligt där är att strunta i sina idéer som 7an i sista. Hade ju blivit galen om den vunnit och vi hade varit med inför sista. Den vann ju nästan och från dödens krossade den storfavoriten som du kände från början va på tok för mycket streckad vilket den oxå var medans 7an hade varit ute i mycket tuffare miljöer. Måste gå på sin känsla och skita totalt i streckprocenten
|
|
2019-10-09, 11:43 | #47 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Och som du skrev innan, även om man är rätt på det så krävs det så mycket marginaler och "tur" dessutom. Idag på V86 får du gärna hjälpa till med något då jag än så länge inte hittat något att börja med. Snurrar och snurrar och snurrar loppen om efter vartannat. Mas Capacity i andra är väl streckvärd. Sweet On You i fjärde till 60% känns ju inte jättehet även om en sådan klarar sig på V86. Anna S.H. i femte från formstall till under 10%? Kan Global Approval och Homeland Pellini vara ett lås i sjätte? Sjunde avdelningen? Kan Secret Mission vinna från spår 8? Tveksamt trots dunderlopp senast? Xlnt Chili Trippel till 1.70%? I sista är det ju några riktiga kanoner men gillar Hossiana Boko till låg procent, men är det för lång distans för den? Annars blir det mycket bakspårshästar här känns det som.
2019-10-09, 11:51 | #48 |
När det gäller 6e avdelningen sägs det att 3an med Torbjörn spetsar och den har varit ute i rätt ok lopp men om den kör där vet jag inte men den lär ju släppa till någon betrodd då isåfall. Jorma eller Örjan men vilket som så får den en kalasresa. Torbjörn har väl två chanser under omgången som jag ser det.
|
|
2019-10-09, 11:54 | #49 | |
Citat:
|
||
2019-10-09, 11:55 | #50 |
Spets lär ju 3 eller 4 ta i avd 7 sen vet jag inget mer. Öppet getingbo och man vet inte hur det blir kört alls. 3 och 4 kommer väl få bra resor men risk för hård körning finns oxå på menyn. Chansspik eller många. 6 och 9 är intressanta och 8 kanske får ett snällare upplägg men kan vinna ändå på form. Svårt lopp
|
|
2019-10-09, 11:59 | #51 |
Ju skulle nästan våga påstå att Anna SH är chanslös. Inte tider eller motstånd i kroppen från dåligt läge. Hästarna där bak är mer intressanta till låga procent. 13,14,15 som ofta vinner i spårtrappor även 7 och 8 men har väl ingen direkt känsla för just dom två denna gång speciellt när 6 borde sitta i spets rätt tidigt. Vem ska trycka upp tempot. 6 vinner nog från ledningen.
|
|
2019-10-09, 12:07 | #52 |
Tror det kan hända saker i det tre första avd. Sen vinner Goop 4e och säkert Peter 5e men där är jag lite mer inne på att det kan hända något och nr 2 sitter väl i rygg på Peter och kanske kan få loppet om det skulle bli press av Jepson annars lunk på 6an och ingen kan ta sig förbi.
|
|
|