![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Jo, sjuan är intressant på strecken - samtidigt att dubbla där med ett stort system "kostar" mycket.
Just nu funderar jag på att skjuta mig själv i foten genom att rata två "chanslösa" hästar i tredje, nämligen nr 5 och 8. Hatar att plocka bort skrällar och sitta med mer betrodda men de där två ser jag inte hur de ska vinna. Det som möjligen gör att det känns okej är att vi i nuläget har samtliga skrällar i andra istället.
![]() |
#18 |
![]()
2,5,7 i sista och chansa bort 4an?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Behöver inte ta alla i 5e men det finns lite smaskiga kantbollar men Kajsa frivk kan du ju ta bort med gott mod
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Det är en spik i fjärde som är lösningen tror jag eller spik i tredje vilket som?
Björn i tredje med en 4a ![]() Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-08 klockan 17:10. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Jo, det är väl de jag också håller högt i ranken. Risken är väl att Botox blir mest spelvärd sen när alla pengarna trillar in. Typ som Everton igår
![]() Det vore gött att kunna hitta en spik i femte. Intense Boko till 2% känns ju som ett fynd men tycker det finns mycket som talar för samtliga fem streck just nu - som en tänkbar spik. Nr 9 blir ju lite kall om man ska ha övriga betrodda så den får ju åka pga det som det ser ut just nu!
![]() |
#22 |
![]()
Tänk om det är med just 9 Björn vinner med. Svårt det här. Han lär ju vinna nåt lopp frågan är bara var? Han kör ju 3 st 4or under v64 och det är ett tecken enligt mina kalkyleringar
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Björn som spik i tredje är en av många tänkbara lösningar men samtidigt så finns det ju lågprocentare som är intressanta. Kanske Erik Adielsson kan få fart på den där norrbaggen? Igår var det helgardera andra, tredje och fjärde som kändes kul. Idag vacklar jag lite här. Som alltid - ju mer man studerar och läser, ju fler möjliga kombinationer ser man. Spik i sista känns nästan som ett måste för att kunna få ihop något. Vad ska man ändra till som är intressant? Intense Boko? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]() ![]() Jo, vinner han i femte med nr 9 så får det bli så! Men kommer ju följa det ända in i kaklet idag så det ska nog kunna bli bra till slut! testar att plocka bort 5 och 8 i tredje för att se hur det ser ut då!
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Systemet har tagit bra form och skulle det bli 50 andelar (eller 44) så kör vi nog som det ser ut just nu - även om så klart mycket kan ändras. Men om inlämning varit nu känner jag mig nöjd.
Nu blir det en kortare promenad och sen det sista ända in i kaklet när lite värmningar etc också börjar synas. Dock är det ju i fel lopp jag vill se värmningarna. Det är ju snarare i femte och sjätte det känns intressant, men men ![]() 35 andelar kvar totalt!
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Kanske ska testa och spika 5an i sista för alla vill måla på? Sen ta så mycket du kan i övriga race.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Lite tips om intresse finns
![]() 3,4,6 3,4,5,6,10 1,4,5,7 4,5,6 2,4,5,7,8,10,11 4 Med vänlig hälsning, Elizabeth |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Kommer inte de flesta att spika nr 5 i sista tror du? Slutar väl på 35%?
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
I femte är vi helt överens ![]() Övriga tre är det ju sannolikt att du har vinnarna men sen måste pengarna hem också ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Obs ändrar mig i sista avdelningen !!!pga
Det har varit segrar i billigare sällskap och nu ställs hästen mot några hästar som varit nere på 14-tider över full distans, det har inte Botox varit i närheten av. Nu ska man inte stirra sig blind på tider men jag tycker favoritskapet är på tok för stort och lyckas man dessutom pricka en skräll i sista avdelningen är brukligt att det normalt rensar extra mycket värdemässigt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|