Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-07, 15:14   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17846
Standard

V4 Färjestad 7/10 13 kr

Testar en liten V4 på Färjestad till kvällen!
Spik blir på rejäla Fairplay Pellini som gör tredje starten i ny regi och monté med Emilia Leo i sulkyn.

13 kr st, jag har köpt 10.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-e1c18135ece9
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-07, 17:18   #2

Standard

Säljer lite sisådär! "Bara" 18 sålda totalt. Dock 3 timmar kvar till start.

Dragen i omgången är bl.a. 13 Genesis i avd 1, Per Nilsson står sig bra som kusk i detta sammanhanget! I V4-4 tror jag en del på Benzons uppsittning nr 6 Occasione Doc.

V4
Inlämnat: 2019-10-07, 19:48
Victor Larssons andelsspel
Färjestad
Måndag 2019-10-07
Start: 20:22
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (7, 1)
2: 1, 2, 4, 5, 6 (9, 3)
3: 10 Fairplay Pellini (4, 2)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 10, 12 (9, 8)

9x5x1x7 = 315 rader.
315 x 1 x 2,00 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Min kostnad: 630,00 kr x 10/50 = 126,00 kr
Rättningskod: NBW MHD WXZ

Senast redigerad av viking90 den 2019-10-07 klockan 19:48.
Gammal 2019-10-07, 21:34   #3

Standard

Det där blev ju en ruskigt tråkig omgång med 93 kr för alla rätt...

Tack till er som köpte!
Gammal 2019-10-07, 21:35   #4

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Jättefint system och travet kan dra åt helvete. Synd när du hade den fina spiken. Värd ett bättre slut. Men det är favorit parad den veckan de Luxe. Lite trött och matt på travet. Finns ju inga möjligheter att vinna. Om man inte kör mångkupong på alla spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 11:44   #5

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Samtidigt har du ju ett flertal rader som ger oerhört lite då du har med samtliga hästar streckade över 25 procent och även de över tio procent samt de fyra mest streckade i varje avdelning.

Men självklart fanns det en del rader som kunde gett klart mer också ifall det skräller i de tre övriga avdelningar.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 13:36   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Samtidigt har du ju ett flertal rader som ger oerhört lite då du har med samtliga hästar streckade över 25 procent och även de över tio procent samt de fyra mest streckade i varje avdelning.

Men självklart fanns det en del rader som kunde gett klart mer också ifall det skräller i de tre övriga avdelningar.
Nu var det inte utfallet av mitt system jag "gnällde" över, oavsett hur jag hade spelat andelen så hade ju omgången varit tråkig i mitt tycke. Det hade ju inte skräll mer bara för att jag plockat bort alla favoriter.

Men ja igår blev det likt strecklistan. Ibland blir det så ibland inte, jag som spelare är inte lika aktiv som dig på att plocka bort favoriter bara för sakens skull. Sen kan jag givetvis plocka bort som när jag anser dom vara helt felstreckade osv.
Det är inte alltid mitt system ser ut som strecklistan, upp till varje andelsköpare att välja o köpa eller inte köpa beroende på om man tycker mina andelar kan vara intressanta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
Gammal 2019-10-08, 15:56   #7

Standard

Jag klagar inte på att du spelar som du gör. Du får spela hur du vill men sen när man tycker det är en tråkig omgång och den ger 93 kronor samtidigt som du får alla rätt - det är ju där jag inte hänger med. Du fick alla rätt! Det är ju det du siktar på. Hur kan du i det läget klaga på att det ger dåligt betalt?

Det är ju som att spela 100 kr på att Sveriges damer ska slå Slovakien ikväll och sen gnälla att det gav ju riktigt dåligt betalt!

Självklart är det upp till var och en att ta en andel där man finner det mest intressant men när man siktar på 93 kronor så är det i mina ögon ointressant - eller om den gav 102 kronor eller vad det var!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-10-08, 16:16   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag klagar inte på att du spelar som du gör. Du får spela hur du vill men sen när man tycker det är en tråkig omgång och den ger 93 kronor samtidigt som du får alla rätt - det är ju där jag inte hänger med. Du fick alla rätt! Det är ju det du siktar på. Hur kan du i det läget klaga på att det ger dåligt betalt?

Det är ju som att spela 100 kr på att Sveriges damer ska slå Slovakien ikväll och sen gnälla att det gav ju riktigt dåligt betalt!

Självklart är det upp till var och en att ta en andel där man finner det mest intressant men när man siktar på 93 kronor så är det i mina ögon ointressant - eller om den gav 102 kronor eller vad det var!
Givetvis spelade jag inte för att få 93 kr, då hade jag spelet en enkelrad eller väldigt mycket mindre rad och lämnat in den fler gånger.

Jag kan väl tycka omgången är trist trots att jag får alla rätt och dåligt betalt?
Jag tycker ju inte att det var dåligt betalt men den raden det blev, även om jag hade med just den vinnande raden så hade jag med många rader som hade givet desto mer.

Nu var jag t.ex med på din V6:a igår ska jag bedöma den utöver att du hade med favoriten i alla lopp förutom avd 3 där du istället tog med dagens snackishäst som skenade i procent sista timmarna. + två andra.

Teoretiskt kunde du fått alla rätt med följande rad, nu är jag inte en sån person som räknar ut vad värdet hade blivit med en möjlig rad men miljoner hade det inte blivit på följande rad.

6 - 18%
3 - 41%
6 - 27%
11 - 34%
3 - 40%
5 - 44 %

Ja, alla var favoriter i sina lopp förutom 6:an i lopp tre där du hoppa över favoriten (som vann.)

Senast redigerad av viking90 den 2019-10-08 klockan 16:17.
Gammal 2019-10-08, 16:31   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Givetvis spelade jag inte för att få 93 kr, då hade jag spelet en enkelrad eller väldigt mycket mindre rad och lämnat in den fler gånger.

Jag kan väl tycka omgången är trist trots att jag får alla rätt och dåligt betalt?
Jag tycker ju inte att det var dåligt betalt men den raden det blev, även om jag hade med just den vinnande raden så hade jag med många rader som hade givet desto mer.

Nu var jag t.ex med på din V6:a igår ska jag bedöma den utöver att du hade med favoriten i alla lopp förutom avd 3 där du istället tog med dagens snackishäst som skenade i procent sista timmarna. + två andra.

Teoretiskt kunde du fått alla rätt med följande rad, nu är jag inte en sån person som räknar ut vad värdet hade blivit med en möjlig rad men miljoner hade det inte blivit på följande rad.

6 - 18%
3 - 41%
6 - 27%
11 - 34%
3 - 40%
5 - 44 %

Ja, alla var favoriter i sina lopp förutom 6:an i lopp tre där du hoppa över favoriten (som vann.)
Ja, det blev helfel på mitt system igår med tanke på procenten! Absolut inte nöjd med att en ratad Everton hamnade på 40% när den var över 60% inte långt tidigare.

Samt rusade ju Zola Key upp i 40% vilket också var olyckligt. Den var inte ens favorit när jag bestämde mig för den. Så alla följde mina tankar igår Men det är ju nackdelen med tidig inlämning och jag vet ju att det kan slå fel.

Trodde dock inte det skulle bli sådan svängning - framför allt på Everton. Så med facit i hand är jag kritisk till uppbyggnaden. Men när jag gjorde systemet var jag nöjd. Att favoriten kommer med i första är ju för att jag helgarderar. Favoriten i sista har alldeles för bra vinstchans men vill ha med de som de andra inte har ifall vi lever dit. Andra avdelningen låste jag på de som "kunde vinna". Velegance var ju ett måste med tanke på förra loppet även om jag hade tankar på att rata men som den gick sist kändes det ju som dagens "drag" vilket den också blev.

Jag tycker det är viktigt att vara självkritisk. Jag är dock även kritisk till andra system - men speciellt när man klagar på att man fått alla rätt och för dåligt betalt. Då kan man ju inte ha byggt det rätt på något vis. Fanns ju även rader som skulle gett ännu lägre som du hade spelat. Problemet är ju just att 80% av alla spelar så, de tar med alla favoriter och garderar i samma lopp som alla andra så även när två favoriter vinner och det halvskräller så ger det ändå uselt betalt. På V4 delas åtminstone hela potten ut men det här mönstret syns igenom på V64 och överallt. Samma visa med de som spelar V64 och inte V6. Det är inte ett vinnande koncept. Tror mig sett någon enstaka omgång på hela året där det faktiskt varit ett vinnande koncept - men det är en eller två gånger. Alla andra är det inte ett vinnande koncept.

Som jag skrev i en annan tråd. Vill man falla halvmjukt hela vägen ner till ravinens nedre kant är det ju rätt att spela så. Men det kostar alldeles för mycket för att det ska kunna generera vinst så man slipper ligga i ravinen på lång sikt. Jag faller jävligt hårt ner mot botten men det finns åtminstone någon teoretisk möjlighet att det ska bli att jag lämnar ravinen någon gång.

Dagens V6 på Valla funderar jag mycket på hur man ska bygga för att det ska kunna slå. jag är beredd att sitta med 3-4 rätt alla de gånger den ger mellan 250 kronor och 4 000 kronor. Dock kommer jag kunna pricka den för några tusen inbillar jag mig just för att jag har med mycket andrahandare som det ser ut nu. Och jag tror det kommer svänga rejält på strecken även idag!

Ta av det helstängda huvudlaget nu och testa ett öppet för att se om det gör någon skillnad

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Svara

td