|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-09-29, 10:21 | #1 |
Andelsspel V75 Solvalla 29/9
Utsålt å inlämnat
Jag har gått igenom loppen grundligt och jag tycker det ser mycket intressant ut spelmässigt och även utdelningsmässigt att prova att göra ett utskrivet större system och då det inte ser ut som en ABComgång är det läge att göra ett reducerat större system med potential till bra utdelning om det blir rätt vinnare i årgångsloppen jag låser första V75 på hästarna 1 & 4 sedan har jag krav på Ahästar att minst en av 14 UR Amazing eller 13 Call Me Sally ska vinna och sedan lite smått och gott i de övriga loppen och där har vi ringat in dem tror jag. Jag anser att jag har två mycket starka kort i mina två Ahästar och då är det läge att prova att göra ett utskrivet system Jag lämnar in systemet om det blir utsålt men det borde väl inte vara några problem Kul om vi kunde få det utsålt Två system för att vara med på hela systemupplägget ska man köpa andelar i båda system 10 % = 5 andelar Jag har köpt andelar men tycker det blir för mycket om jag ska köpa uppåt 50 % då lämnas det inte in Min spelstrategi sedan flera år tillbaka är att jag går igen loppen grundligt (lägger för många timmar på det tror jag) och jag spelar alltid efter mina egna synintryck av loppen och jag går otroligt sällan på den sista infon om det inte det händer något dramatiskt Det har varit en vinnande strategi för mig då studion slagit av hästar till höger å vänster de hästar man kört själv i badkaret och kommit fram till dem som vinnare sen när röken har lagt sig så har dom bara vunnit och vänt upp efter målgång för att få blommor. System 1 26 kr per andel https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-5065e9cec1e7 System 2 24 kr per andel https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-4ed89c3a81bd Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) Senast redigerad av joppe59 den 2019-09-29 klockan 14:14. |
|
2019-09-29, 11:48 | #2 |
Smygform drygt 20 andelar sålda hittills bra jobbat!
Då jag sällan gör V75 och jag idag gör bedömningen att jag måste prova ett andelsspel då är det en spelsignal modell större och en anledning att prova att köpa en andel När det kommer möjlighet att spela med ABC hästar då ska jag köra igång ett bolag igen. Jag körde ett V75 bolag tidigare och där gick vi nog 6-siffrigt plus innan jag avslutade det då det inte precis är läge att spela V75 varje vecka utan bara då man har magkänslan och samtidigt haft tid att läsa in sig på loppen och som grädde på moset dessutom kört det i badkaret innan inlämning Finns andelar kvar tills jag markerar det som utsålt å inlämnat |
|
2019-09-29, 12:55 | #3 |
25 & 30 andelar sålda lämnas bara in om det blir utsålt så länge det inte är markerat som utsålt finns andelar kvar
Här vill jag nog ha det utsålt om jag ska lämna in det men surt då jag tycker det känns intressant ut på förhand samt att jag tycker mig funnit två starka Ahästar är åtminstone en av dem bör vinna |
|
2019-09-29, 13:50 | #4 |
40 andelar sålda bra teamwork
Jag låter det vara öppet så att fler kan köpa andelar om dom vill och kommer att lämna in systemet och köpa upp resterande andelar Så länge det inte är markerat som inlämnat å utsålt finns andelar kvar att köpa |
|
2019-09-29, 14:14 | #5 |
Jag köpte resterande andelar hur svårt kan det vara
|
|
2019-09-29, 17:20 | #6 |
Det va väl tur att du gjorde det! Kanske om 13 vinner sista nu!!!
Skulle köpa fler men då hade du tydligen köpt upp resten:( Hoppas den sitter nu! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+2) |
|
2019-09-29, 17:56 | #7 |
4100 in det var surt på bra ideér men nästan dubbla pengarna på det vi spelade för Det är svårt trots allt att göra begränsade matematiska system ABC då spelar du med jänkarvagn med rätt idéer vid rätt omgång idag tyckte jag det var en sån på V75 Nu dröjer det nog ett tag innan jag lägger ut ett andelsspel till V75 igen då ska jag ha magkänslan och det har jag inte varje gång....
|
|
2019-09-29, 18:28 | #9 |
Trodde Örjan hade allt under kontroll ett tag men Bon Ego var otroligt bra så det var lite surt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|