|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-09-27, 15:57 | #1 |
Andelsspel V6 Bergsåker 27/9
Slutsålt å inlämnat
OBS missade V6 det får jag skylla på en tuff arbetsvecka Kallblod och Norrland kan det bli bättre jag är uppväxt med kallblod norrlänning som jag är och det har lönat sig spelmässigt i kallblodsloppen Finns en dunderspik och som vanligt måste man tyvärr även ha en viss tur i garderingsloppen men jag tycker jag ringat in dem bra till ikväll Provar ett andelsspel OBS V6 50 andelar 21 kr per andel Jag kan ta 20-30 % i systemet och lämnar in det då om det blir fullt https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-bae3c8a8b962 Senast redigerad av joppe59 den 2019-09-27 klockan 18:21. |
|
2019-09-27, 17:38 | #2 |
15 andelar sålda hittills
Jag gör aldrig någon mindre variant av mina systemförslag om det inte blir utsålt då faller hela systemupplägget och det blir fel för de som köpt andelar hur det preliminära systemet ser ut och antal rader Som vanligt finns det andelar kvar tills jag markerat det som utsålt å inlämnat |
|
2019-09-27, 21:05 | #3 |
Dumstrut på det var bfro om på Art Nökkve jag kollade som vanligt men verkar behöva gå till Specsavers surt då det var frågetecken på de mest betrodda i loppet och vi hade ett gäng med hästar gissningsvis vinner Pave Faks om han inte galopperar men det är inte första gången han gjort så
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
2019-09-27, 21:24 | #4 |
Vi fick dubbla pengarna tillbaka men surt att jag inte såg skorycket på Håkans Jag ska ta ett förstoringsglas nästa gång jag tittar på skoinfon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
2019-09-27, 21:32 | #5 |
Bra jobbat ändå!
Fint system och tråkigt med favoritvinst i första. Dubbla degen och kvar på v4 galoppen |
|
|