|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-09-23, 05:27 | #1 |
V6 Mantorp 23/9 andel
Woohoo, äntligen måndag, eller inte!
Först ska vi reda ut förvärvsarbete sen ska vi reda ut travet. Hemmabana och jackpot, Spelas som v6 Tar lite dyrare andel denna gång, 50 kr och hoppas på slutsålt, vilket inte alls är säkert. Lämnas hur som helst in vid minst 20 sålda, har grundat med 5 andelar själv vilket motsvarar 10 % vid slutsålt. Liten liten möjlighet jag är på plats men tror ungar m.m kommer i vägen för det ikväll tyvärr. Hur som ska det pluggas rejält Väl mött! SLUTSÅLD Senast redigerad av Bowery den 2019-09-23 klockan 16:27. |
|
2019-09-23, 06:22 | #2 |
Lycka till!
Kommer nog testa en andel nu när du säger att det är hemmabana Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+1) Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-23 klockan 06:26. |
|
2019-09-23, 07:07 | #3 | |
Citat:
Vi kämpar på Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2019-09-23, 07:44 | #4 |
Testar även en litet andelsspel själv tror jag
Köpte en från dig precis. Skriv gärna i V64 tråden sen lite tankar och idéer! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+1) |
|
2019-09-23, 08:53 | #6 |
Hemmahästen shutter Island spikade jag för några månader sedan till fina 14%.
Nu är den bortglömd igen, 7%, dock varit struken för halsinfektion vilket är oroväckande. Jag är dock lite halvsugen på att gå rakt ut på argbiggan här som besitter fin kapacitet och utan för mycket strul tror jag den bara vinner avd 5. Vid gardering måste dock shutter Island med! |
|
2019-09-23, 08:59 | #7 |
10 big marke är ytterligare en hemmatränad kuse som inte ska glömmas bort!
Står tufft till men med mega flax så kan 1% i avd 6 smaka mumma. Har börjat gå igenom avdelningarna succecivt och arbetet fortgår till o från över hela dagen. Spikalternativ finns, både favoriter och icke favoriter men det dröjer till fram på EM innan jag kan presentera nåt jag känner mig hyfsat nöjd med Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2019-09-23, 11:01 | #8 |
Vill inte påverka något men en hemmahäst som väntar på sin första seger och en rolig skräll till sköna 4% i nuläget som jag kommer chansspika på mitt egna lilla system är 4 Goodwill Pellini med duktige Kevin Oscarsson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+3) |
|
2019-09-23, 11:02 | #9 | |
Citat:
Argbiggan Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-23 klockan 11:03. |
||
2019-09-23, 11:55 | #10 |
Som sagt, på ren kapacitet tror jag argbiggan vinner. Dock , alltför många gånger jag stått vid Mantorp ovalens mållinje och försökt skrika in hästar från bakspår utan att lyckas. Linjen kommer fort och upploppet är relativt kort så hästarna i främre träffen har klar fördel. Åkte faktiskt förbi ovalen under morgonen och vädret är bra idag, soligt, lite vind, hur som lär det bli en snabb bana idag och då vet vi alla vilka spår som drar svarte Petter ^^
Men men vi får se , kanske bli biggan spik eller nån annan , lång tid kvar att samla tankarna och fortsätta jaga info Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2019-09-23, 12:50 | #11 |
Massor strykningar i avd 6 gör att det är billigt att heltäcka.
Det beslutet kan jag fatta redan nu då jag inte haft nån spikkandidat i den avdelningen. |
|
2019-09-23, 13:19 | #12 | |
Citat:
Svårt att förlåta mig själv för det faktiskt. Jag vet ju att det brukar smälla i sådana lopp och oftast en hemmahäst. Så det grämer mig mycket. Skulle gjort som cool sa. Spik favorit i första sen alla och spik sen alla... Ledsen att jag inte tänkte på det. |
||
2019-09-23, 13:53 | #13 |
Haha med facit i hand är vi alla mångmiljonärer.
Jag har svårt för efterhandskonstruktioner, det är levande djur vi pratar om och allt kan hända. En 90% kan slå på en galopp sista stegen eller gå över i passgång. Sånt kan man aldrig kalkylera med, sålänge man är påläst och gjort ett system man är nöjd med så är jag nöjd Oavsett full pott eller inte Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10) |
|
2019-09-23, 14:02 | #14 | |
Citat:
Det är alltid lätt i efterhand ju men alla här inne visste nog att det skulle smälla i 2a avd och jag borde låst på 4,6,9 i sista som tänkte och helgaddat i 2a. Men nog om det Hoppas det går bra med systemet nu och lycka till! Ska bli kul att följa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+7) |
||
|