Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-30, 15:50   #16

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag sågade den mest för att den hade fördel av Tingsryds bana senast. Att den var startsnabb visste man ju men nu fick den ju loppet om jag förstod det rätt. Kollade bara det som hastigast då jag missade det "live".

Conrad vinner ju loppet vid lucka och det kom fler hästar med fart.

Möjligt dock att den var bättre än jag menade här. Självklart är spets viktigt på Jägersro - men jag valde bort då den hellre springer utan kurvor enligt mig
Jag påstår givetvis inte att den på något sätt var klar, var en av flera med chans i loppet(sett till förväntat löpningsförlopp troligtvis bäst chans ). Och på Jägers har nästan alltid spetshästen chans, även om det är en kamel .

Det var mer ordval som sämsta favorit och chanslös som blir så överdrivet larvigt på en sån häst, att rata den från systemet är upp till var och en att bedöma chansen i förhållande till strecken. Och som Bowery gjorde, spika emot, tycker jag var värt ett försök (köpte själv in mig på två andelar).

Kan någon spetshäst överhuvudtaget gilla Tingsryds mastiga upplopp framför Jägers nerförsbacke?

Och att Conrads hade vunnit med lucka tror inte jag. Vinnaren vann plättlätt och inga med fritt hade nåt att komma med. Och från spår 9 som Lugauer hade har man valmöjligheten att chansa invändigt och hoppas på tur eller attackera i spåren. Det sistnämnda hade säkert inte lyckats, brukar inte göra det på Jägers. Och nån lucka kan man heller aldrig räkna med.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 15:58   #17

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Jag påstår givetvis inte att den på något sätt var klar, var en av flera med chans i loppet(sett till förväntat löpningsförlopp troligtvis bäst chans ). Och på Jägers har nästan alltid spetshästen chans, även om det är en kamel .

Det var mer ordval som sämsta favorit och chanslös som blir så överdrivet larvigt på en sån häst, att rata den från systemet är upp till var och en att bedöma chansen i förhållande till strecken. Och som Bowery gjorde, spika emot, tycker jag var värt ett försök (köpte själv in mig på två andelar).

Kan någon spetshäst överhuvudtaget gilla Tingsryds mastiga upplopp framför Jägers nerförsbacke?

Och att Conrads hade vunnit med lucka tror inte jag. Vinnaren vann plättlätt och inga med fritt hade nåt att komma med. Och från spår 9 som Lugauer hade har man valmöjligheten att chansa invändigt och hoppas på tur eller attackera i spåren. Det sistnämnda hade säkert inte lyckats, brukar inte göra det på Jägers. Och nån lucka kan man heller aldrig räkna med.
Möjligt du har rätt! Såg bara att den satt fast med sparat. Såg ju inte hela loppet där jag studerade.

Vissa hästar springer bättre ifall de slipper kurvorna. Och på Tingsryd så är det ju inte liknande kurvor som på övriga banor. Enklare att vissa bara kan hålla tempo etc då!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 16:04   #18

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:

Den stora anledningen till att jag spikade Liza framför woodland var av ett par anledningar.
För det första hade jag inte räknat med rygg ledaren utan möjligtvis andra ledet alt. Ledningen. Sen tyckte jag woodland hade fått lite snabba pengar på sig och segern senast går knappt att räkna in då Fiori "piskade" sönder hästen.

Så kontentan av detta var att jag tyckte dryga 30% var överspelat på ekipaget i avd 6 idag , gillar inte att spika favoriter i avslutningen då det rensar i stort sett noll.
Liza har jag följt ett tag och tyckte 12-13% var väldigt spelvärt, nu blev den fast med rubbet sparat i ryggar utan att nån gång få chansen över upploppet.

Hade jag valt favorit spiken hade vi typ gått plus/minus noll alt. Lite plus.
Det är inte riktigt mitt mål när jag lägger andelar , då vill man ha mera , så tänker jag för det mesta.

Hoppas du är nöjd med svaret och tack för förtroendet, som jag idag inte förvaltade.

Edit: vi hade inte alls gått plus minus noll då jag bommade på ett 3 lås med , haha sorry gick lite fort där

Senast redigerad av Bowery den 2019-08-30 klockan 16:07.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 16:23   #19

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Den stora anledningen till att jag spikade Liza framför woodland var av ett par anledningar.
För det första hade jag inte räknat med rygg ledaren utan möjligtvis andra ledet alt. Ledningen. Sen tyckte jag woodland hade fått lite snabba pengar på sig och segern senast går knappt att räkna in då Fiori "piskade" sönder hästen.

Så kontentan av detta var att jag tyckte dryga 30% var överspelat på ekipaget i avd 6 idag , gillar inte att spika favoriter i avslutningen då det rensar i stort sett noll.
Liza har jag följt ett tag och tyckte 12-13% var väldigt spelvärt, nu blev den fast med rubbet sparat i ryggar utan att nån gång få chansen över upploppet.

Hade jag valt favorit spiken hade vi typ gått plus/minus noll alt. Lite plus.
Det är inte riktigt mitt mål när jag lägger andelar , då vill man ha mera , så tänker jag för det mesta.

Hoppas du är nöjd med svaret och tack för förtroendet, som jag idag inte förvaltade.

Edit: vi hade inte alls gått plus minus noll då jag bommade på ett 3 lås med , haha sorry gick lite fort där
Absolut! Var min förstahäst också i loppet, och mina inlägg berörde inte alls ditt system.

Jag vet hur "jobbigt" det kan vara när man gör system för andra(gjorde nyligen ett större reducerat andelssystem och det är svettigt ). Det är lätt att bli feg och säkra, och sen ångrar man sig efteråt. Så du gjorde helt rätt när du gick på spiken du trodde på. Skulle aldrig kommentera eller klaga på någon annans system, vet ju hur svårt det är med trav och det är lättare att göra fel än rätt .
Bara ta nya tag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+15)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 16:39   #20

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Absolut! Var min förstahäst också i loppet, och mina inlägg berörde inte alls ditt system.

Jag vet hur "jobbigt" det kan vara när man gör system för andra(gjorde nyligen ett större reducerat andelssystem och det är svettigt ). Det är lätt att bli feg och säkra, och sen ångrar man sig efteråt. Så du gjorde helt rätt när du gick på spiken du trodde på. Skulle aldrig kommentera eller klaga på någon annans system, vet ju hur svårt det är med trav och det är lättare att göra fel än rätt .
Bara ta nya tag!
Instämmer 110%.. trav är inte lätt , då skulle man jämt vinna haha

Det viktiga är väl att man känner att man spelar på ett sätt som kan generera lite större vinster, när man är många och delar vill man inte ha nån hundring tillbaka, eller ja.. Det beror väl på insats m.m

Jag brukar spela med högre risk ju dyrare andelar jag gör , just för att om det träffar ska det träffa rejält
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10), abborre (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td