Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-27, 22:26   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Jägersro (30/7) - 25 kr andelen

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-06fd09377bd0

Jag har knappt tittat på startlistorna men en av de finare travdagarna på Jägersro tänker inte jag sitta och se på från sidan. Jag siktar på att vara med när smeten ska spridas ut.

Jag kommer jobba för att se till att få bra potential i systemet! Så ifall det blir som idag med fem sexor för att vi lämnade en storfavorit utanför så blir det så. Jag vill minimera antalet rader som är kraftigt underbetalda nämligen!

Mer info kommer när jag har något intressant på G. Min form kan vara i antågande men det är väl för tidigt att säga efter att en dag har börjat gå lite bättre där spikar och liknande träffar!

25 kronor andelen så max är 1250 kronor och jag tog själv fem från början!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-06fd09377bd0
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-29, 23:42   #2

Standard

Bumpar upp tråden så fler hittar den. Hamnat helt i skymundan märker jag
Gammal 2019-07-30, 12:14   #3

Standard

Med facit i hand hade den här omgången passat bättre med ett reducerat system. Det är svårt att lista ut vilka skrällar som kan vinna för det är inte omöjligt att några av de större faller.

Jag kommer antagligen plocka bort Propulsion helt då jag inte vill sitta med för många av de där större favoriterna. Finns tillräckligt många med klart bättre spår som borde ha toppchans.

Vilka jag kommer spika är inte klart alls. Igår var jag inne på favoriterna i andra och tredje men nu har jag lagt till lite hästar där som ska ses med bra chans i förhållande till strecken.

I de två lopp där jag ännu inte streckat (för att inte ha en ram på 12000 rader) så är det Ultimaluna Grif, Vaprio och Gustafson som gäller i första hand i avd fem, men även Comanche Moon och Ferarri River har jag sneglat på. I den fjärde står det väl mellan 1, 2 och 6 i första hand där 5 också är aktuell.

Jag ska nog få ihop det. Gäller att hitta spikarna som kommer till spets och som får vara i fred ett tag, så ska de nog kunna rinna undan!
Gammal 2019-07-30, 18:45   #4

Standard

Finns åtta andelar kvar ifall någon vill hoppa på. Kan ske mycket ändringar fortfarande även om det börjar arta sig.

Stor sannolikhet för spik på Acciaio. Just nu kan det bli spik på Hurricane River också då procenten är trevlig. Behöver göra något drag för att få potential i systemet. Propulsion ratar jag idag!
Svara

td