Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-09, 23:58   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (10/7) Visby - 20 kr andelen

Alla andelar tagna!

Jag gör ännu ett avsteg från min spelpaus! Det är väl lite si och så med den men har minskat ner det enormt då det gav mig oerhört mycket stress i samband med annat. Fick dock en jävla energi på mitt nya hostel i Gdansk där det är perfekt wifi så jag slipper lägga negativ energi på det - och jag kan följa tävlingarna utan minsta problem! Så det kan bli spel på lördag också.

Har även lagt två seriösa singelspel som bägge suttit och jag känner att det vore väl sjutton ifall man inte ska kunna få till det fullt ut på en uppbyggnad också! Formen är inte helt borta tycker jag. Visserligen ger mig mig ut på okända marker nu men det är ju vad jag gjort de tre senaste månaderna så

Jag kommer gå riktigt tufft åt på Visby. Det kommer inte vara minsta darr för att våga gå på egna idéer även om de skulle vara 3%. Jag "vågade" spika Wingait CH senast, men det blev ingen vinst med sina 3%. Om det blir något liknande här vet jag inte men det kan ske. På förhand tror jag att jag vill helmåla spår eller liknande i vissa lopp. Kanske tar jag de sju minst spelade i något etc. Ska se vad statistiken kan ge mig.

Jag har börjat pilla så smått med hästarna men inget är bestämt alls. Kommer läsa på mycket inför omgången och mjölka ut allt jag kan från Gotland

Jag köper fem andelar och tar alltså minst 10% själv. Finns 45 andelar kvar och max antal rader på systemet blir då 4000! Det är fritt fram att påpeka allt möjligt. Kritik på systemuppbyggnad eller vad gäller hästar eller vad som!

Alla andelar tagna

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-07-10 klockan 16:59.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 12:20   #2

Standard

Finns lite grundtankar på hästar just nu. Det klart många fler som kan vara aktuella. I den tredje avdelningen har jag just nu tvingats till en häst för att hålla mig inom spelbudgeten. I nödfall blir det spik där men förhoppningsvis kan det ändras. Just nu är det långt till start och det kommer ut mycket information under dagen som kommer ändra systemet i olika riktningar.

Spik på Perfect Spirit och Fleet Amiral är det troliga, speciellt den förste av dessa. Det finns motbud men en årsdebuterande Antonio Trot från sämre spår ska väl inte kunna vinna direkt? Och jag har nästan tröttnat helt på Lucifer Lanes kusk som inte vill vinna!

Fleet Amiral känns som segraren men Global Welcome är en bättre häst. Dock 20 meter extra men ska vara väl förberedd för uppgiften. Dock med skor och vanlig vagn. Vinner den är den bara ruskigt bra och då får det bli så. Det intressanta är snarare den obesegrade Ottilia Fri som man undrar lite var botten är och hur mycket den utvecklas från gång till gång. Men den behöver ner tre sekunder om Fleet Amiral maxar.

Inga helgarderade lopp ännu och inte helt streckat nedifrån. Just nu en blandad kompott. Inte riktigt hittat de där loppen där det går att enbart strecka de fem innersta spåren etc. Jag jobbar vidare.

Stayerloppet är intressant. Kanske blir det spik på Dragster. Jag är sugen på det men det är en chansning. Total Recall och Lady Youline har varit med i tankarna men när jag studerat fram och tillbaka ser jag de inte som vinnare. Tar med innerspåret som gör det bra, speciellt med Ulf Eriksson. Admirer i all ära men till 30% vill jag välla den trots fina förutsättningar här.

60% av andelarna är tagna!
Gammal 2019-07-10, 12:36   #3

Standard

Mellby Hope och Booze of Mine är också tänkbara spikar beroende på övriga uppbyggnaden. Men Booze of Mine lär väl rusa upp i procent under dagen!

Nu blir det att vandra ut i Gdansk! Återkommer i god tid för att finjustera det hela!
Gammal 2019-07-10, 15:58   #4

Standard

Har varit och handlar nu men den här Carrefour var verkligen liten jämfört med vad jag trodde. jaja, drog mig tillbaka och ska laga lite mat strax tänkte jag och så får det bli gamla stan imorgon!

Satte mig och studerade vidare och läste och lyssnade.

Jag har följande hästar som spikförslag och ska även jämföra med oddsen hos Unibet och SvS. Men det här är roliga drag samtliga!

I: Moa Margunn - Vinner typ aldrig när jag haft den som spik eller lås och nu bakspår på kort distans. Men skulle vara intressant att se speeden till slut vid rätt resa. Chans till spik är nästan 0%. Odds Unibet 23.00

II: Fleet Admiral - Har känts superbra som spik, men risken finns att den springer upp i procent. Redan blivit klar favorit med 47% från att ha legat på runt 30% tidigare. Då är frågan hur intressant den blir som spik. Bra vinstchans. Chans till spik är runt 80%. Odds Unibet 1.55

III: B.B.S. Lezzy - Blev lite som en nödspik på den här uppbyggnaden och loppet är svårlöst. Men vinstchansen är klart bättre än procenten så den kanske står kvar. Chans till spik är ungefär 45-50%. Odds Unibet 6.75

IV: Perfect Spirit - Klar favorit till hög procent på drygt 60%. Känns som att det är omgångens spik då den endast möter en årsdebuterande från klart sämre spår samt en häst innanför som lär släppa spets. Chans till spik runt 75%. Odds Unibet 1.65

V: Saga R.C. - Till 2% är det ju ett extremt roligt spikförslag. Nu gör jag ju dessvärre bara ett system men gör jag tre eller fyra en sådan här omgång så träffar något väldigt rätt! Blir väl svårt med positionerna men ett av mina tidiga streck i loppet. Chans till spik runt 10%. Odds Unibet 11.00

VI: Booze of Mine - Stallets och kuskens bästa chans. Känns halvintressant, men procenten stiger från tidigare 8% och lär kunna landa upp mot 15%. Chans till spik runt 15-20%. Odds Unibet 5.15

VII: Dragster - Fastnade tidigt på att kunna spika den här redan igår. Det blev så intensivt att jag började studera omgången hårdare och valde att öppna andelsspelet. Det här kan vara omgångens drag, men blir nog uppspelad rejält. Jag gissade på 6-7 i odds just nu men det kan ändras. Chans till spik är runt 30%. Odds Unibet 8.00

VIII: Enda loppet där jag egentligen inte har någon häst alls som spikförslag. Skulle noga hota mig med pistol hade jag valt mellan 5 och 7. Chans till spik i loppet är 0%.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-07-10 klockan 16:58.
Gammal 2019-07-10, 16:56   #5

Standard

Vänder och vrider på det hela men för att inte göra det för svårt för sig själv och sitta där med svartepetter för att en snygg spik bara kom tvåa så lutar det i nuläget (precis som ovan) att det högst troligast blir spik på två riktigt "tråkiga" favoriter. jag tror dock vinstchansen är så hög att det gynnar sig i längden att spika Fleet Admiral och Perfect Spirit. Dock vill jag göra ett motspel och funderar att öppna upp ett litet reducerat spel, men det återstår att se om jag gör. Detta just för att "alla" kommer sitta med spikarna ovan. Jag vill skilja mig, men inser samtidigt att det är starka favoriter.

Tredje spik återstår att se vad det kan bli. Men någon av de nämnda ovan och högst troligast i avdelning 3, 6 eller 7! Svänger lite fram och tillbaka. Ska jag ha högst vinstchans där eller bäst värde etc. Det är dock jämnt mellan dem i både vinstchans och hur mycket de är spelade så...
Gammal 2019-07-10, 18:26   #6

Standard

Nu börjar det ta form på allvar här innan jag lyssnar på de sista intervjuerna. Det är i första och sjunde som jag just nu funderar på.

Det kan bli att vi plockar med några framspårshästar till i första och ev stryker någon/några från bak. Kan även bli att vi bantar bort några där.

Även i loppet med Dragster så svajar jag mellan att öka på med fler hästar men det känns också korkat då jag tycker vinnaren finns bland de streckade men framför allt nr 4 och nr 3 är de som är aktuella här!

Men beroende på vad jag gör i de här två loppen kan det så klart öppna upp ändringar även i övriga lopp!

Spiken från nr 9 kan bytas ut mot nr 4 i samma lopp! Får höra lite vad som sägs här!
Svara

td