|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-06-04, 09:19 | #1 |
V6 Solvalla 4/6 - 99kr/andel
Dags för ett andelslir igen! 3*3-åringslopp inleder och där kan det både bli favoritparad och storskrällar. Dessutom en helt fantastiskt stor favorit att fälla i femte. Klart värt ett skott på att det blir lite pengar en sån omgång även om det inte är någon jackpott. Har inte låst mig vid spiken än, kommer Djuse och säger inför att han inte tänker köra i ledning så blir det något annat.
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...2-43a2269e23ef
2019-06-04, 18:13 | #2 |
Kan nog bli en spiklös historia ändå, eller möjligen byte mot Björn i första. Tryggare att luta sig mot honom än Djuse som gärna släpper.
Laddade upp den i fin provstart bakom bil så det är inget som helst frågetecken om taktiken i första. Karat Band har varit jävligt fin dock, så kanske blir att dubbla med den nu när den ligger på ner emot 10% bara. Det var allt jag meddelar mig om nu innan, stenhårt plugg nu närmaste timmen!
2019-06-04, 19:18 | #3 |
Ok inlämnat och klart, vinna eller försvinna i första! Var nära att steka omgångens största Ragazzo Da Sopra, men plockade bort Eder Bob istället. Det är väl lite risk för walk over där, men jag hoppas Örjan kan ta sig till spets och kör där. På en bra dag ska han inte kunna förlora därifrån. Lycka till!
V6 - endast vinst vid 6 rätt 1: 1 Fort Knox (4, 5) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 8) 3: 1, 4, 6 (3, 5) 4: 1, 2, 3, 4, 11 (8, 6) 5: 2, 4 (1, 6) 6: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 11 (9, 5) 1x8x3x5x2x7 = 1680 rader.
2019-06-04, 21:27 | #4 |
Surt att vi missade i tredje idag. Om jag kollat vagninfon hade jag fått med den eftersom den gick med bike för första gången. Men i all koll på värmningar sista timmen glömde jag helt av att gå in och titta. Läste vad tränaren sagt inför också och där stod det vanlig vagn. Över 22k att dela på annars
Ligger plus på de här andelsspelen på V6 iallafall, vi har satt 5/12 omgångar och har 33k tillbaka på 23k satsade! Var nära rätt stora pengar på Färjestad också häromsistens då vi rök på en favorit. Vidare mot segervittring på V86 imorrn istället!