Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-29, 09:19   #1

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

V64 Färjestad 29/4 - 99kr/andel

Ingen jackpott idag men det är hemmaplan och kanske att jag tar mig en tur upp till banan också. Eventuellt V64-spel istället för V6 då jag ser en del högvinstpotential i omgången.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-0c9a836cf401

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-29, 09:36   #2

Reg.datum: maj 2018
Sharp$: 3451
Standard

Köpte 2 andelar.lycka till

Senast redigerad av vargen77 den 2019-04-29 klockan 09:37.
vargen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-29, 14:13   #3

Stekels avatar

Standard

Hittade en, som jag tycker på förhand, kanonspik i sista loppet! Kajjan kör en bra häst på start och tar han sig bara iväg bra ur volten och kör i ett taktiskt tempo ska det mycket till att de får slag på den! Är bättre än pengarna den bär (jämnspelad med Rose Mary som står dubbla tillägg i sverigedebuten förra året) och har gjort det bra vid precis alla sina starter även om facitet ser lite medelmåttigt ut.

Bred gardering i första, fjärde, femte. Och det lutar åt "fegis-lås" i andra och tredje loppet. Både Flashing Boko och Osen Prinsessa ser ut som vettiga chansspikar annars.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-04-29, 17:51   #4

Reg.datum: maj 2018
Sharp$: 3451
Standard

OSEN PRINSESSA är en bra häst och LET'S DANCE RICK dom har du med =)

Senast redigerad av vargen77 den 2019-04-29 klockan 17:55.
vargen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-29, 19:23   #5

Stekels avatar

Standard

Efter moget övervägande blev det vinna eller förvinna (V6). Låsen ska vara i det närmaste odyrkbara och i övriga lopp har vi "helgaddat". Så vi maximerar spänningen inför spiken i sista, lycka eller förtvivlan och inget därimellan. Blir det sexsiffrigt och vi sätter den så får ni höra min oljuva stämma vid mållinjen genom liven när Kajjan sätter dit den. Sitter och värmer mig i restaurangen fram tills dess. God tur!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6)
Gammal 2019-04-29, 21:10   #6
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Efter moget övervägande blev det vinna eller förvinna (V6). Låsen ska vara i det närmaste odyrkbara och i övriga lopp har vi "helgaddat". Så vi maximerar spänningen inför spiken i sista, lycka eller förtvivlan och inget därimellan. Blir det sexsiffrigt och vi sätter den så får ni höra min oljuva stämma vid mållinjen genom liven när Kajjan sätter dit den. Sitter och värmer mig i restaurangen fram tills dess. God tur!
Vi når inte sexsiffrigt med Kajjan. Men ut med dig och jobba ändå!!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td