|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-04-02, 21:26 | #1 |
V4 Bro Park - Säsongspremiär - 16kr
Det är nästan omöjligt att gissa vilka som har form eller inte när alla har vilat i 4 månader.
Minst Gissning är det att 1 Australien Open är en häst av rätta virket, V4:4 är ett lopp för treåringar som inte vunnit. De som startat har gjort det med mindra framgång, Australian Open är ostartad. Hästen tränas av Carolin Malmborg som brukar ha sina unghästar klara tidigt, ofta är de som bäst de första 1-3 starterna. Australien Open är inköpt för att vara med i storloppen. Hästen ropades in på Auktion i Tyskland för 32 000 Euro . Med moms , auktionsavgifter, transport hem mm så landar det närmare halvmiljonen innan hösten står ”hemma”. Så någon tror väldigt mycket på den här individen Jag Spikar 1 Australian open i V4:4 och hoppas den ligger kvar som andrahandare när V4 drar igång. Risken är att den blir favorit, hoppas bara att den i så fall inte blir stor favorit- jag tror att streckprocenten blir rimliga. Trots Allt har ju ingen sett hästen förut. Att heltäcka övriga lopp kostar straxt under 800kr. Andelspriset blir därför 16kr , då kommer vi upp i 800 om systemet säljs slut. Annars garderar jag för det vi skrapat ihop 16 kr/andelen *** Slutsåld Senast redigerad av Basse den 2019-04-03 klockan 09:47. |
|
2019-04-03, 12:56 | #2 |
avd 1 vanns av en för oss bra vinnare
avd 2 var lite tråkigare med favoriten för våra 2 Bästa rensare. nu får det skrälla till i tredje tack |
|
|