Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-29, 12:29   #1

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14869
Standard

V86 ideer och andelar

V86 Jackpot 14 miljoner Solvalla/Jägersro.
2019-01-29 11:28
Avd 1: Öppen lösning, i mina ögon tycker ja man kan ta alla här.
2 DEMOLITION MAN F. 8% Peter U. känns som min första rank . En häst som stallet har hållt högt länge och som har mött många bra hästar . Men i år har de gått lite sämre men jag bara väntar på att han ska slå till och vända. Demolition är snabb ut så kan sitta i spets och sen välja att släppa lr köra.
Sedan har vi en klar andra häst och favorit streckade 9 PARTIZAN FACE. Adrian K. Hans hemmabana. Har också kört mot bra motstånd senaste tiden, fått tuffa lopp i benen. Om snällare lopp så är den helt klart farlig.
Rank: A 2-9 B 1-6-7-3-4-5-8

Avd 2: Här kan de va så enkelt att det blir en SoS vinnare och tänkbar spik, 2 QUITE RIGHT Björn Goop. Bra spår och jättesnabb ut . Men funderar lite på hur de är med Goops stallform.
Vid gardering så är 1 ANDDONTSAYITSOVER Kevin O som jag tror får rygg på favoriten kan bli farlig då på upploppet.
Tredje streck blir 9 GREEN KEEPER U.S. Örjan K som kan va bästa hästen i loppet och har perfekt rygg på favoriten . Men vet ej hur form är när den inte startat på ett tag . Hur som helst ett smyglopp och kan va farlig vid tempo.
Rank: A 2 B 1-9 C 5-3-12-11-6-8-10-7-4

Avd 3: Ett långlopp 2640m som jag gillar, har några roliga bud här.
Klar första häst 4 Panamera Jörgen J som älskar långt och hade säkert velat ha längre men ja tror han kan vara helt enkelt bäst i loppet.
Sen har ja två starka motbud i 2 Alonso Caesar Ken E som trivs i Skåne och är en stark och oöm häst .
3 IBELIEVEINAMERICA Mathias A som också är en stark rackare och vann senast på v75 . Har bra form och oöm för position.
Rank A 4-2-3 B 1-10-6-7-8-11-5-9

Avd 4: Här kommer mitt första klara spik bud, 7 Bella MJ Torbjörn J med springspår och 1640 volt så tror jag det är spets o slut! Bra form och ett rejält sto.
Dem som vill gardera skall ta med 8 Fast Moving Cash Örjan K som har smygläge som har superform.
Rank A 7 B 8 C 10-2-4-3-5-6-1-9-12-11

Avd 5: Kortdistans som kan få en rivig öppning, har ett spetsbud och två som kan gynnas vid tempo och som är klart dem bästa hästarna.
5 Bonny Boy från stall Conrad L som har form på sitt stall. Joakim L upp nu.
Sedan 9 Precious Lord Christoffer E som kör åt Marcus L bra form i stallet där med.
10 Victory Iland Steen Juul som har en fin rad och varit och testat på v75 i Sverige i ett tufft lopp . Kan mycket möjlig vara bäst i fältet . Hoppas på tempo så speedar han ner många . Känns som tre starka A hästar.
Rank A 5-9-10 B 6-2-3-1-4-7-11-12-8

Avd 6: Ännu ett långlopp . Där jag kommer med ett starkt lås, båda satt fast i deras senaste starter och kommer få ha nytta av det i detta lopp . 7 Buzzer Beater Per Linderoth som varit ute i årgångsloppen och är härdad i tuffa lopp. Såg ruggigt fin ut i ryggar sist och mycket kvar att köra med.
10 Einstein Sisu Ulf Ohlsson skreks de mycket om sist men vet inte hur Uffe tänkte i de loppet när han satt kvar. Nu tror ja han är mer offensiv efter sist ! Två starka hästar som känns som stenklart lås i mina ögon.
Rank A 7-10 B 4-2-8-11-9-1-3-5-6

Avd 7 : Ett mycket öppet och roligt lopp som blandar med svenskt, danskt och norskt i loppet . Kul när danska och norska ekipage kommer hit, dem brukar ju ha påställt.
Första häst för mig 10 Strong Case Jeppe Juul . Kommer med bra rad och form från Norge och känns super intressant här . Kan ta ner alla.
5 Cannon Flame Peter U åter en dansk häst med bra form samt att Peter redan kört och vunnit med. Tror det kan va ledaren efter ett tag .
Vill också nämna en skräll i 11 Aida Boy Jan Dahlgaard som dem håller högt i Norge och har också en fin form. Som sagt tror jag att i detta lopp kan vad som helst hända, dem som har råd ta alla!
Rank A 10-5-11 B 3-6-4 C 9-1-8-7-2-12

Avd 8: Här kommer jag ut med en väldigt bra spelvärd spik (28%) i 5 Beautiful Barcardi Björn Goop som trivs bra med kortdistans och spår 5 som är statistiskt sätt bästa spår på kort ! Tror denna vinner vart hon än hamnar . Stall Melanders hästar måste komma igång snart och de hoppas ja på Onsdag.
Skrällar 3 Odessa Celeber Kenneth H som kan få ett fint lopp i draget .
2 Drizzle C.C Pierre Nyström som är en kapabel häst men varit ifrån länge, men man vet aldrig en sådan kan smälla till efter lång vila !
Rank A 5 B 3-2-1-11 C 4-10-7-8-9-6

Hoppas ni gillar mina ideer för Onsdagens jackpot omgång !

Senast redigerad av Lazlo den 2019-01-29 klockan 16:17. Anledning: Reklam
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td