|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-01-29, 12:29 | #1 |
V86 ideer och andelar
V86 Jackpot 14 miljoner Solvalla/Jägersro.
2019-01-29 11:28 Avd 1: Öppen lösning, i mina ögon tycker ja man kan ta alla här. 2 DEMOLITION MAN F. 8% Peter U. känns som min första rank . En häst som stallet har hållt högt länge och som har mött många bra hästar . Men i år har de gått lite sämre men jag bara väntar på att han ska slå till och vända. Demolition är snabb ut så kan sitta i spets och sen välja att släppa lr köra. Sedan har vi en klar andra häst och favorit streckade 9 PARTIZAN FACE. Adrian K. Hans hemmabana. Har också kört mot bra motstånd senaste tiden, fått tuffa lopp i benen. Om snällare lopp så är den helt klart farlig. Rank: A 2-9 B 1-6-7-3-4-5-8 Avd 2: Här kan de va så enkelt att det blir en SoS vinnare och tänkbar spik, 2 QUITE RIGHT Björn Goop. Bra spår och jättesnabb ut . Men funderar lite på hur de är med Goops stallform. Vid gardering så är 1 ANDDONTSAYITSOVER Kevin O som jag tror får rygg på favoriten kan bli farlig då på upploppet. Tredje streck blir 9 GREEN KEEPER U.S. Örjan K som kan va bästa hästen i loppet och har perfekt rygg på favoriten . Men vet ej hur form är när den inte startat på ett tag . Hur som helst ett smyglopp och kan va farlig vid tempo. Rank: A 2 B 1-9 C 5-3-12-11-6-8-10-7-4 Avd 3: Ett långlopp 2640m som jag gillar, har några roliga bud här. Klar första häst 4 Panamera Jörgen J som älskar långt och hade säkert velat ha längre men ja tror han kan vara helt enkelt bäst i loppet. Sen har ja två starka motbud i 2 Alonso Caesar Ken E som trivs i Skåne och är en stark och oöm häst . 3 IBELIEVEINAMERICA Mathias A som också är en stark rackare och vann senast på v75 . Har bra form och oöm för position. Rank A 4-2-3 B 1-10-6-7-8-11-5-9 Avd 4: Här kommer mitt första klara spik bud, 7 Bella MJ Torbjörn J med springspår och 1640 volt så tror jag det är spets o slut! Bra form och ett rejält sto. Dem som vill gardera skall ta med 8 Fast Moving Cash Örjan K som har smygläge som har superform. Rank A 7 B 8 C 10-2-4-3-5-6-1-9-12-11 Avd 5: Kortdistans som kan få en rivig öppning, har ett spetsbud och två som kan gynnas vid tempo och som är klart dem bästa hästarna. 5 Bonny Boy från stall Conrad L som har form på sitt stall. Joakim L upp nu. Sedan 9 Precious Lord Christoffer E som kör åt Marcus L bra form i stallet där med. 10 Victory Iland Steen Juul som har en fin rad och varit och testat på v75 i Sverige i ett tufft lopp . Kan mycket möjlig vara bäst i fältet . Hoppas på tempo så speedar han ner många . Känns som tre starka A hästar. Rank A 5-9-10 B 6-2-3-1-4-7-11-12-8 Avd 6: Ännu ett långlopp . Där jag kommer med ett starkt lås, båda satt fast i deras senaste starter och kommer få ha nytta av det i detta lopp . 7 Buzzer Beater Per Linderoth som varit ute i årgångsloppen och är härdad i tuffa lopp. Såg ruggigt fin ut i ryggar sist och mycket kvar att köra med. 10 Einstein Sisu Ulf Ohlsson skreks de mycket om sist men vet inte hur Uffe tänkte i de loppet när han satt kvar. Nu tror ja han är mer offensiv efter sist ! Två starka hästar som känns som stenklart lås i mina ögon. Rank A 7-10 B 4-2-8-11-9-1-3-5-6 Avd 7 : Ett mycket öppet och roligt lopp som blandar med svenskt, danskt och norskt i loppet . Kul när danska och norska ekipage kommer hit, dem brukar ju ha påställt. Första häst för mig 10 Strong Case Jeppe Juul . Kommer med bra rad och form från Norge och känns super intressant här . Kan ta ner alla. 5 Cannon Flame Peter U åter en dansk häst med bra form samt att Peter redan kört och vunnit med. Tror det kan va ledaren efter ett tag . Vill också nämna en skräll i 11 Aida Boy Jan Dahlgaard som dem håller högt i Norge och har också en fin form. Som sagt tror jag att i detta lopp kan vad som helst hända, dem som har råd ta alla! Rank A 10-5-11 B 3-6-4 C 9-1-8-7-2-12 Avd 8: Här kommer jag ut med en väldigt bra spelvärd spik (28%) i 5 Beautiful Barcardi Björn Goop som trivs bra med kortdistans och spår 5 som är statistiskt sätt bästa spår på kort ! Tror denna vinner vart hon än hamnar . Stall Melanders hästar måste komma igång snart och de hoppas ja på Onsdag. Skrällar 3 Odessa Celeber Kenneth H som kan få ett fint lopp i draget . 2 Drizzle C.C Pierre Nyström som är en kapabel häst men varit ifrån länge, men man vet aldrig en sådan kan smälla till efter lång vila ! Rank A 5 B 3-2-1-11 C 4-10-7-8-9-6 Hoppas ni gillar mina ideer för Onsdagens jackpot omgång ! Senast redigerad av Lazlo den 2019-01-29 klockan 16:17. Anledning: Reklam |
|
|