![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() V64 Romme 14/12 80 kr JACKPOT
Jadå, Fredag igen kryddat med jackpot efter gårdagens otroligt svåra omgång.
Ser ut som två väldigt motiverad storfavorit i avslutningen men ska försöka få ihop ett system med chans att fälla dom. Vi får se hur de blir. 80 kr andelen slusålt Ha en trevlig Fredag ![]() Senast redigerad av viking90 den 2018-12-14 klockan 12:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Andelarna sålde bra under arbetsdagen!
Ska försöka få ihop ett slagkraftig system nu, mot jackpot-pengarna! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Nej fan.. hann inte , slänger upp ett jag med då
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
SLUTSÅLD
För er som inte hann med viking så slänger jag ihop en 50 lapp. Senast redigerad av Bowery den 2018-12-14 klockan 16:45. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Yeah! Till Bowery! Sätt den där nu
![]() Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-12-14 klockan 14:00. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() Blev det en retlig 4a sen för dig ? Jag fick 4 x2 på lunchen.. sjukt irriterande ! Hade spik på hagentoy sista! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Det är ju frestande att inleda med spik på favoriten... men nej, 3 åringar, volt ,klantio.. alldeles för mycket faktorer som talar emot
Chansar bort favoriten i andra , så vi får med lite roliga streck istället Det får väl bli 2 spik tror jag, visitor avd 5 tror jag är stenklar, galopp emot. Puketorps julius är väl lite mer av en chans spik. Men kommer förmodligen trampa iväg bra ifrån spår 5 i volten och värsta motbudet står med ytterligare tillägg. Senast redigerad av Bowery den 2018-12-14 klockan 15:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
6 till behöva på min för befintligt
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Hängde på med 1 andel
![]() ![]() Hur går det med ditt uppehåll fram till nyår? ![]() ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2) Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-12-14 klockan 17:05. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
![]() Jo men fan det har gått ganska skapligt ändå, visst lite lir har det blivit till och från men inte alls i samma utsträckning som innan. Känner att jag laddat/laddar batterierna på ett bra sätt till nyår ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Haha ihop hade vi nog tagit 6an ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
3 kvar, haha räkna fel- SLUTSÅLD
Senast redigerad av Bowery den 2018-12-14 klockan 16:45. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Vill ni ha v6 eller vanlig v64? För min del spelar det ingen roll
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Två hästar som inte får glömmas om man garderar i de 2 lopp.
Hallsta Vinnex i V64-2, bra kunnande, ingen seger i år, men brukar vakna till när det blir kallt. Västerbo Grosbois i V64-5, lopp i kroppen och formen ska vara på uppåtgående. Gillar inte och spika jättefavoriter och om Visitor underpresterar då tycker jag VG har god chans att vinna loppet. Lycka till allihopa |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|