|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-12-07, 09:02 | #1 |
V65 Örebro lunchtrav
Har pluggat en del på omgången inatt och tycker den ser riktigt spännande ut så jag slänger ihop ett andelsspel för 102kr/andel.
Preliminär rad ligger ute och en av spikarna kommer att garderas. Med en väldigt spelvärd spik i fjärde så gör det inget att spika en av de stora favoriterna i tredje eller femte. Vem det blir av dessa bestämmer jag mig för närmare start då den sista infon kommit in. https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-8990dc31fc71 Första två loppen ser riktigt öppna ut där jag tycker att båda favoriterna är kraftigt överspelade. I det första loppet möter favoriten klart tuffare motstånd nu än tidigare och har ett klurigt fjärdespår. I andra blir favoriten såklart favorit på att Sofia rider. Står dock riktigt tufft inne i loppet och det ska till mycket klaff för att den här ska vinna, svag favorit! I tredje hittar vi omgångens största favorit och förmodligen också omgångens bästa segerchans. Blir dock spelad i överkant men den möter verkligen ingenting den här gången. I fjärde kommer mitt drag i omgången och jag väljer att gå rakt ut och spika 13 Dontstopbelievin! Det är bästa hästen i fältet och formen borde närma sig topp nu med två lopp i kroppen. Senast fick han dra tåget i tredjespår nästan hela sista varvet men höll ändå riktigt starkt till tredjeplatsen bakom duktiga Tsar Brodde som ser ut att bli favorit på V75 imorgon. Möter enklare nu och står perfekt inne i spårtrappan där spår 13 är bra. Ingen risk att bli hängande härifrån och Troels kan lägga upp loppet som han vill. Tål att göra mycket jobb på egen hand och tidigt fram till dödens eller attack sista 700 tror jag inte spelar någon roll. 5% läser jag just nu och segerchansen är många, många gånger högre än det! I femte blir 6 Ninepoints Lover favorit och trots att han inte vunnit ännu så borde han vara rätt klar favorit här. Har inte alls blivit imponerad av motståndet och oavsett resa så kan han ta sin första seger här. 10 Urgent Call blir favorit från bakspår och det är inte helt fel då det är klart bästa hästen. Måste dock åtminstone ha med 6 Global newsletter som ser ut att hitta till ledningen här där han trivs väldigt bra! 5% på den är ett fynd! Senast redigerad av dingo1337 den 2018-12-07 klockan 09:11. |
|
2018-12-07, 10:16 | #2 |
Oskar låter inte väldigt uppåt på Ninepoints Lover och säger att det ”kan vara en platskandidat”.. då stallformen hos Westholm dessutom är allt annat än bra för dagen så garderar vi honom och loppet är öppet bakom..
Som det ser ut nu så spikas Cyprus tillsammans med mitt drag Dontstopbelievin! Beroende på hur många andelar som säljs så kan det bli aktuellt att spela med endast en spik. |
|
2018-12-07, 10:18 | #3 |
Kommer såklart att spela V6 då 6 rätt är det enda man kan sikta på med ett stort andelssystem
|
|
2018-12-07, 11:09 | #4 |
Svante är uppåt på 7 Valle E.W. (V65-3) som han menar har alldeles för lite pengar på sig i förhållande till sin kapacitet. Han har varit en riktigt strulputte och galopperat i stort sett varenda gång. Men senast skötte han sig och då vann hann också överlägset. det var ett billigt lopp men intrycket över mål var riktigt fint. Han plockas med bakom storfavoriten som 10 gånger mindre spelad.
Tony Wallin ersätter Troels i vagnen bakom spiken. Inget plus men heller ingen katastrof och som fortfarande bara spelad till 5% så är spelvärdet enormt! |
|
2018-12-07, 12:07 | #5 |
Lämnar in efter nästa andel som blir såld!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2018-12-07, 12:11 | #6 |
Banned
|
Är det här tråden för V65 eller Andel bara?
|
2018-12-07, 12:13 | #7 |
Banned
|
Ok nu såg jag andra tråden.
|
2018-12-07, 12:14 | #8 |
Banned
|
13 Dontstopbelievin, alla verkar skrika ut den, travnet har den som spik nu, och atg live malla skriker om den.
Kommer stiga till 15%? |
2018-12-07, 12:39 | #9 |
Nu jobbar vi in Dontstopbelievin
|
|
|