![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V65 axevalla lunch
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-082d233b80e4
Vi prövar lyckan med en 60krs andel får vi se. Lämnas in mellan 12-12.30 ca |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
I avd 1 har Vi vikens high yield som var ute i kungapokalen tidigare i år. Nu har den inte startat sedan juli och formen kan där med vara tveksam, en som vi vet har form är dock dokonjo. Dessa 2 plus en skräll i form av Bergh med bazir dimanche får räcka i inledningen.
I avd 2 låser jag troligtvis på 4-6. En hemmatränad från dagens bana samt en från min hemmabana Mantorp. Har svårt att se nån av dom övriga stå emot här då jag tycker bägge dessa här visat fina kvalitér. Spik återfinns troligen i avd 4 med fullpoint. Var senast ute i ett långlopp över dryga 3km där denne slutade 4, med bla illuminate i det loppet. Sånt motstånd bjuds inte idag och jag tror den kan få en ganska bra resa från bricka 9 över 2 1/2 varv. Här ni några idéer eller vassa skrälldrag så dela gärna med er ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Avd 3 gör jag det enkelt med 3 åringarna och heltäcker. Avd 5-6 jobbar med ännu
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Sista avdelningen lurar jag på in i slutet. Den är svårlöst tycker jag, se vad vi har för kassa framåt 12 hugget där, 9 sålda atm
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]()
Dags för dig nu! Jag är på!
KBK!
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Tack för förtroendet ändå alla, 17 sålda tillfället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Det får bli v6 nu när vi blir så många.. hade räknat med några få tappra själar haha
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Jag garderar din spik Fullpoint istället ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Med nuvarande inköp blir det 3 hästar i sista. Men vi kör på nån timme till om flera vill hänga med
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
V65
Inlämnat: 2018-11-16, 12:12 V6 - endast vinst vid 6 rätt Kristofer Hjelms andelsspel Axevalla Fredag 2018-11-16 Start: 12:45 Kostnad: 1 296,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7, 11 (3, 1) 2: 4, 6 (2, 7) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11 (5, 7) 4: 9 Fullpoint (8, 1) 5: 2, 6, 7, 9, 10, 11 (3, 8) 6: 1, 2, 3, 10 (6, 5) 3x2x9x1x6x4 = 1296 rader. 1296 x 1 x 1,00 kr = 1 296,00 kr. Totalt: 1 296,00 kr. Min kostnad: 1 296,00 kr x 2/23 = 112,70 kr Rättningskod: RFZ NTB BDD |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Är med på andelen! Fantastica var riktigt bra senast och spikas på min egen kupong...
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|