Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-09, 22:03   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

V86 10/10 Andel TV-system


Lägger tv-systemet på minandel den här veckan och det ser ut som en riktigt spännande omgång!

Laget hittar ni här:
https://tillsammans.atg.se/lagsida/2...delsspel=66296

Endast 89kr/andel och det säljs 25 andelar, inga extraandelar.

Motivering till spikarna:
V86-6: 11 Esprit Sisu blir klar favorit med all rätt här. Hästen höjer sig klart över övriga och utan för mycket strul rundar han det här gänget. Fick spår 12 i uttagning till derbyt men lyckades ändå vara trea bakom Who’s Who. Näst senast vann han enkelt på V75 från dödens för att senast avsluta riktigt bra som trea bakom ruggiga Laskari och Ural. Möter betydligt enklare nu och löser nog det här.

V86-7: 12 Toddler är i skrivande stund inte favorit vilket jag förstår väldigt lite av. Hästen står perfekt inne i loppet både pengamässigt och spårmässigt. Han är snabb ut och från springspåret här så lär siktet vara inställt på ledningen. Andersen vill köra 6 Global Strategy i ryggar vilket gör att Marc borde få överta täten utan något krig och sedan måste det vara toppchans för Toddler att leda hela vägen. I ledningen har hästen vunnit 7 gånger på 8 försök och han känns gynnad av den dryga distansen då hästen är riktigt stark. Värsta motbudet Bandit Brick är en riktigt bra häst som vunnit hela 30 av 36 starter.. men nu har han bakspår på tillägg och kommer att behöva göra mycket jobb på egen hand ute i spåren och då borde det bli riktigt svårt att komma ikapp min spik.

V86-8: I skrivande stund är 5 Thelma De Glatigne favorit och det tycker jag känns helt fel. Att Örjan kör för första gången gör nog att ekipaget drar en del streck men det är tal om ett sto som är bäst över kort distans som är ute mot hingstar och valacker på lång distans.. Djorkaeff Sisu har vart bra på slutet men är osäker och fick sämsta möjliga spår för den hästen. Nej jag kommer istället att gå rakt ut på 7 Mellby Ess! 6% är helt klart i underkant och hästen står verkligen på tur för en seger. Näst senast kom han tillbaka efter vila och var klart bra när han blev slagen på målfoto av Palermo Broline. Senast avslutade han riktigt bra som tvåa bakom skrällen Man O’War som fick turlig lucka när den utvändigt galopperade. Han visade också näst senast att han kan öppna riktigt snabbt och då säger Lundberg att han knappt laddade med hästen. Jag tror att Örjan förstår att rygg på ledaren är en bra position för Thelma över lång distans och släpper ledningen. Han är dock inte beroende av ledningen då han visat flera gånger att han avslutar bra med ryggresor också. Dessutom kommer hästen att utrustas med norskt huvudlag för första gången vilket kan ge den där lilla extra växeln som behövs till slut och jag ser helt enkelt det som hela omgångens bästa speldrag och spikar!


Kommer alltså spela med tre spikar den här omgången vilket gör att vi i stort sett kan heltäcka övriga lopp. Vi har sett många gånger på V86 att det räcker med en 1% för att det ska bli miljonutdelning. Här är det garanterat spännande fram till avslutningen, så häng på!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-10, 11:45   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Mycket viktig strykning i avslutningen:

Efter strykningen på Thelma i sista avdelningen så ökar spetschanserna för 7 Mellby Ess REJÄLT! Enligt mig den häst med högst segerchans i loppet nu och hästen bara spelad på 6%... lär stiga en del under kvällen men lär nog inte vara favorit när starten går för V86. En riktigt spelvärd spik som nu har toppchans!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-10, 15:50   #3
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Efter strykningarna i sjätte avdelningen så har Esprit Sisu ännu större chans än tidigare och det ska något märkligt till för att han ska förlora!

Mellby Ess är fortfarande bara streckad på 6% och jag tycker det är helt fantastiskt, mycket länge sedan jag hade så stark känsla för en häst under 10%! Petter håller riktigt bra stallform och senast öppnade hästen mycket snabbt utan att Petter laddade. Petter vill ge hästen chansen nu och kommer att lasta framåt direkt.

Mängder med ospelade skrällar med på systemet, får vi miljonutdelning igen!?

Finns fortfarande andelar kvar så ta din del nu! https://tillsammans.atg.se/lagsida/2...delsspel=66296

Senast redigerad av dingo1337 den 2018-10-10 klockan 16:00.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-10, 18:37   #4
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

En timme till start och det finns andelar kvar!

Petter Lundberg säger att det är mycket bra chans för Mellby Ess och han tycker det är märkligt att hästen bara är spelad på 7%. Jag kan inte annat än hålla med och det kommer bli en riktigt spännande avslutning idag!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td