|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-08-01, 17:24 | #1 |
Andelspel V86 Mantorp 1/8
Spetsbanan Mantorp bjuder på en riktigt spelvärd omgång med ett flertal tveksamma favoriter.
Jag har fyllt ut tre spikar just nu som jag tror alla leder från start till mål. Extra Fudge, Cyber Lane och Lewis Ale. Jag fyller på med hästar eftersom och beroende på hur många vi blir, mest troligt landar vi på två spikar till slut. 100kr/andel, gå in och titta på raden och ta en andel om det ser intressant ut! https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-bf190f41a546 |
|
2018-08-01, 18:22 | #2 |
Det är nu spikarna Extra Fudge och Cyber Lane som kvarstår. Lewis Ale är nog klart bästa hästen men det kan tjorva från läget då det väntar svar invändigt. Det är även orutinerade hästar det är snack om så det känns bra att gardera upp det loppet då det finns spelvärda drag bakom också!
|
|
2018-08-01, 18:54 | #3 |
Omgångens klart bästa drag måste vara 4 Activated i V86-4 som är klar spetsfavorit och har 3/3 i ledningen. Det gäller bara att komma top 6 i loppet vilket innebär att Jepson kan få sitta och bestämma i ledningen och då borde det vara bra chans att rinna undan på spetsbanan. BARA 11% just nu är alldeles för lite och klar förstahäst för mig. Kan vara en spik till slut om man vågar spela utan Conrads Rödluva som ser ut som en ruskig häst...
|
|
|