|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-01-06, 19:43 | #1 |
Super Moderator
|
Sharps V75 Tillsammans.
Det här kommer bli enda tråden för vårt Tillsammans-bolag.
Inga andra trådar. Vi tänker oss start på Kalmar 27/1. Sen kör vi resten i den här tråden.
2018-01-06, 19:44 | #2 |
Super Moderator
|
2018-01-06, 21:02 | #3 |
Kanon, gick med i laget.
Ska bli spännande att följa. Har vi en spelfilosofi hur vi spelar? Skulle tycka det var bra om vi hade en strategi som man följer metodiskt. Typ * vi garderar alltid dagens största med minst 2 hästar * vi tvingar alltid in en , exakt 1 d häst i någon av de 3-4 avdelingar vi tycker är öppnast? ( hatten har den strategin i sina bolagsspel . D-häst = 0-5 % ) * tror vi på två hästar spikar vi den med lägst % ( typ dagens gulddivision) * vi låser på 3 drag i dagens öppnaste lopp, där den största massan lägger flest streck och därmed får vi ett övertag i resten av avdelingarna dom ggr vi träffar rätt. * alltid 2 spikar så vi får råd att gardera rejält i 3 lopp Ovanstående är bara förslag. Strategier som jag själv har fått bra resultat med. Kanske svårt att göra en mall som passar varje omgång , men någon röd tråd i spelstrategin vore bra, tror jag iaf. Tror det är rätt att sikta på 50-250 k när man spelar bolagspel i storleken som jag tror vi får. Med chans på miljonerna om vi skulle få maxträffar i rätt lopp . |
|
2018-01-06, 21:27 | #4 |
Vi säljer väl bara systemet 1 gång?
Hade en period då jag köpte andelar i hos kungsfrukt och ett par andra kändare tillsammanslag. Slutade då jag insåg att de populäraste systemen kan vara sålda 10-20 ggr om! spelvärdes grabbar gör ju 1-2 system var. Med bara marginella skillnader i systemen. Först har de sålt sina drag - och ett par hundra spelare går då deras drag. Sen säljer de 10-12 tillsammans system som var och ett kan vara sålda 5-10 ggr om. Skulle bägge deras bästa spikar samt någon lågprocentare dom pekat ut sitta blir det 1-200 system som sitter och utdelningen blir "anti-spelvärd" Blev massa svammel nu.. Grundfrågan var - vi spelar ett system och först till kvarn? |
|
2018-01-06, 21:34 | #5 |
Super Moderator
|
Tanken är att vi kör ETT system. Bara för oss här på Sharps. Inga andra. Insatsen kommer alltid vara 100:-, men möjlighet att köpa 10 andelar.
Vi har ingen grundtanke i systemet. Det är upp till den aktuella spelläggaren. Man får köra matematiskt eller reducerat. Men tanken är att man tar tipsen på Sharps i beaktande. Alltid. Sen får vi se vartåt det bär.
2018-01-06, 21:45 | #6 |
Super Moderator
|
Och vi spelar bara V75.
Tills dess att medlemmarna säger annat. Men det sker i en annan kanal än här
2018-01-06, 23:02 | #7 |
Super Moderator
|
Nu är vi 23 medlemmar, redan!
2018-01-06, 23:13 | #8 |
Administrator
|
Så, nu ligger detta på rätt plats också.
Nu kör vi! Gogo!
2018-01-07, 18:11 | #9 |
Super Moderator
|
41 medlemmar hittills i Tillsammans-laget. Kan bara bli succé!!
2018-01-10, 15:16 | #10 |
Super Moderator
|
50 medlemmar i laget!! Hurra!
2018-01-11, 11:16 | #11 |
Super Moderator
|
Iom att vi nått upp till 50 medlemmar, så har vi också nått taket för antal medlemmar. Vi får plocka in folk i turordning när någon slutar.
Länken till laget kommer nu avaktiveras.
2018-01-20, 10:03 | #12 |
Super Moderator
|
Bumpar. För nu är det bara en vecka kvar!
2018-01-20, 19:13 | #13 |
Super Moderator
|
Jackpot på Kalmar!! Nu kör vi!! Kom igen nu Basse!
2018-01-22, 14:39 | #15 |
En trav amatörs tankar inför lördagens spel....
Avd 1. Här vinner nog 3 Augustus F. 5 Pajas Face och 6 Jario smyger med. 7 Trinity Lux kanske. Om inte 1 Master Crowe sticker i från dom alla. 10 Dollar Access.....njaaa Avd 2 Här kör vi på roliga namn som kan vinna... 2 Cocosnöten och 8 Kallsup... Men jag tror 5 Höwinges Venus vinner, vill ha med 11 Fidagu U.r och 10 Such a Knight Avd 3 Här blir nog veckans spik 3 Västerboonthewews. Gå emot och vinn mycket pengar.. Avd 4 11 Mamsan, kanske vinner, 12 Kendra Silvio trodde jag på senast. 14 Diora Sound med en vinst med sig. Så vill jag ha 4 Miss Prelong bara för att jag spelat den innan. Avd 5 Spik på 2 Fairplay Pellini... Hästar man ska passa i fall att.... 1 Indian Front 5 Waffle 6 Harri k 7 Minnesstads Ecuador och 12 Sir Q.c. Förvånar mig icke om den sist nämnda vinner... Avd 6 Ska min favo vinna 1 Hank von Håleryd... 2 Legoholm Zon verkar vara i bra form... 5 Friend of Nature också en vinnare.... 4 Pokemon Ås har varit bra....hur är det nu...vänder det på lördag och blir en 1 i raden.. 9 Shellby Glide ,11 Staro ivy League och 12 Iago Zon kanske hittar fram... Avd 7 Chans spik på 4 Erik Sting... Annars tror jag det står mellan 2 Global Science och 5 Cash Vally. Kanske 9 D.D`s Perseverance med lite tur. Ingen Veijo denna gången hellre... Kan bli Takters lördag... |
|
|