|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-07-07, 21:38 | #1 |
HarryBalls - ett nytt V75 tillsammans bolag
Hej!
Vet att det redan finns en del V75-tillsammans-bolag som sökt medlemmar här på Sharps... men tänkte i alla fall se om det finns någon som är intresserad av att spela V75 tillsammans Jag har fått upp intresset för trav på senaste tiden och har alltså inte spelat jättelänge men i alla fall varje V75-omgång sen några månader tillbaka. Spelar bl.a. mina egna små system och du vet säkert hur det är... inte helt lätt att få ihop ett bra system ensam om man inte ska lägga alltför mycket pengar på spelandet... men än så länge ligger jag i alla fall på plus... även om det inte rör sig om några miljoner direkt
Bolaget är alltså ett V75-Tillsammans bolag så insatser och vinstutbetalningar hanteras inte av mig utan av ATG. Läs mer på https://tillsammans.atg.se/ATGTillsa...atgtillsammans Det enda du behöver själv är ett ATG konto som fixas gratis på http://atg.se Skicka ett PM med din mailadress om du är intresserad så bjuder jag in! |
|
2014-07-10, 20:07 | #2 |
Då var vi två medlemmar!!
Hmm... men det räcker ju inte riktigt för att köra igång! Vill inte DU också vara med?? |
|
2014-07-10, 22:02 | #3 |
|
|
2014-07-10, 22:47 | #4 |
|
|
2014-07-11, 20:13 | #5 |
Då var vi 3 medlemmar!!
Den tredje via "Hitta Lag" Kom igen nu!! |
|
2014-07-11, 20:35 | #6 |
Tror det bristande intresset beror på främst två saker.
1. Denna meningen "Jag har fått upp intresset för trav på senaste tiden och har alltså inte spelat jättelänge men i alla fall varje V75-omgång sen några månader tillbaka." 2. Du har nog rekordet i antal smileys per mening vad jag sett på de dryga 3 år jag varit medlem här. Så många smileys ser helt enkelt oseriöst ut. Berätta lite om ditt spelupplägg och vad du kan om trav så får du säkert med lite fler.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-07-11 klockan 20:38. |
|
2014-07-12, 20:09 | #7 |
Jamen Sprite... anledningen till att jag skrev "att jag inte spelat jättelänge" osv är ju för att jag vill ha med de personer i laget som är intresserade av att spela tillsammans under dessa förutsättningar!!
Tänkte du inte så långt!?! Skämt å sido... vi är 6 medlemmar nu så snart dags att köra igång!! |
|
2014-07-20, 22:06 | #8 |
Då var den första helgen med spel i V75-tillsammans-bolaget Harry Balls avklarad.
Det var ju V75 i Axevalla både på lördagen och söndagen. På lördagen blev det tyvärr bara 6 rätt men på söndagen prickade vi in 7 rätt! Känns som en bra start! Vi vill gärna bli fler i laget så skicka ett PM med mailadress om du är intresserad! |
|
|