![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() kanske kan peta in en inom parentes! Senast redigerad av cochise den 2013-12-31 klockan 15:11. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
tänk att man inte har nåt bättre för sig en nyårsafton
![]() det senaste förslaget med några virrar innanför västen: A. 2.3.4.5.(6) - 0.1 B. 2.3.4.5.(6) - 0.1.(2) C. 0.1.2 - 0.1.2.3 D. 1.2.3 - 1.2.3 krav: Liverpool vinner WBA vinner inte max 2 parenteser minst 15000:- i utdelning Ring klocka ring.... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Skulle gärna se 0 inom parentes på W.B.A. men på bekostnad av vad?
Min åsikt om utdelningsreducering är ca. 15.000 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
med viss darr på stämman säger jag att jag inte tror att det blir nåt målfyrverkeri idag:
A. 1.2.3.(4) - 0.1 B. 1.2.3.(4) - 0.1.2 C. 0.1.2 - 0.1.2.3 D. (0).1.2.3 - 1.2.3 max en parentes ca 16000:- i utdelning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 414Bahama bränner pengar på Stats: 73 - 103 - 1 ROI: 94.90% Vinstprocent: 41.48% |
![]()
Jag tror mest på det sista som las upp här.
Är ju ändå 3:e matchen på en vecka. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Vi skall väl kunna spela vinst för antingen Arsenal eller Liverpool. Troligtvis vinner båda och jag tror inte Hull vinner mot Liverpool borta. B (1-2)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
frågan är om det är värt det?! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 414Bahama bränner pengar på Stats: 73 - 103 - 1 ROI: 94.90% Vinstprocent: 41.48% |
![]()
Statistiskt sett har Pool svårt mot Hull.
Av 4 hemma möten har de endast vunnit 2. Dock skiter de ju i statistik. Men personligen litar jag inte på Pool. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
jag håller med dig mooseman normalt ska inte Hull kunna slå Pool borta!
och "normalt" ska både arsenal och pool vinna....men, men ![]() normalt så vinner chelsea oxå....spika dom kanske?! ![]() vi har 1 1/2 timme på oss.... spika favoriterna och ösa på med mål...eller gardera upp dom? jag är öppen för förslag! Senast redigerad av cochise den 2014-01-01 klockan 13:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
calatan är du här?
jag går helt emot ditt förslag nu....sorry! har du ändrat uppfattning, eller står du fast vid ditt tidigare resonemang? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Tittar man på kryssfördelningen, får vi inte med något riktigt skrällresultat med senaste systemförslaget. (5 på Arsenal och 5 på Liverpool). Det är kanske ok att ta bort alternativen och bygga på utdelningsreducering. Liten chansning på att någon av Arsenal eller Liverpool skulle lyckas trycka in 5 "baljor" hade varit trevligt, men då får man väl reducera andra alternativ. Är rullpottsinsatsen medräknad i omsättningen i det här läget?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
skrällarna ligger i att cardiff och hull lyckas störa på ett eller annat sätt utdelningen blir rullpotten + 65% (tror jag) av omsättningen! Senast redigerad av cochise den 2014-01-01 klockan 13:56. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |