Citat:
|
Sör, som Jorma säger...!
:clap: |
Citat:
|
Citat:
|
för att få igång en diskussion:
A: 1.2.3 - 0.1.2 (1X) B: 1.2 - 0.1 C: 1.2.3 - 1.2.3 D: 0.1.2 - 0.1.2 2592 rader |
Citat:
|
3 stycken som saknar pengar på kontot! :moneybag:
|
A. 1.2.3 - 0.1.2 (1X)
B. 1.2.3 - 0.1.2 (1X2) C. 1.2.3 - 1.2.3 (1X2) D. 0.1.2 - 0.1.2 (X2) vad sägs om att välja bort seger för öster? |
Låter bra, historiken säger att norrköping har lätt för dom. Känner att jag är väldigt oinsatt i svensk klubbfotboll så jag kan nog inte bidra med så mycket.
|
Jag litar på dig, cochise - skall se om jag kan bidra med något senare...
:clap: |
Citat:
tycker att den matchen ska vara absolut heltäckt! motivering till match D - dom 6 senaste öster - norrköping har slutat 0-2 , 1-2 , 1-2 , 1-2 , 0-1 , 0-1 ... matchhistorik - österseger 2 ggr....oavgjort 3 ggr....norrköpingseger 15 ggr heltäckt? motivering till match A - ja...AIK ska väl klara minst en pinne va? motivering till match B - återkommer om den....kanske ;) det finns ju inga jätteroliga markeringar på systemet...förutom då möjligtvis 3:orna mellan malmö - elfsborg (10 resp 4%) men med några segrar åt rätt håll så kan det bli skapliga slantar ändå! |
önskvärt att dom som ännu inte satt in pengar på kontot gör det senast 12.00 i morgon måndag.
och om nån medlem mot förmodan inte vill vara med - snälla avaktivera dig själv... eftersom det bara är du och semicolon som kan avaktivera. och den sistnämnde kanske inte är inloggad i morgon... vilket betyder att om det finns en som inte sätter in slantar och inte avaktiverar sig, så bromsar den personen upp för oss andra...så att vi heller inte kan spela. men jag hoppas att alla vill vara med i morgon och vinna storkovan :thumbup: |
Citat:
Så vi kan inte få in spelet om alla i bolaget inte har pengar på kontot? Vad, faan! :gun_bandana: |
jag sticker som sagt på semester i kväll/natt och kommer inte ha tillgång till något internet under närmaste tiden. så, ska du vara med och lira se till att sätta in kulor på bolaget, i annat fall se till att dra dig ur så att vi andra kan få in keramiken. :)
|
Citat:
det e den som har minst pengar på kontot som bestämmer hur stor den sammanlagda insatsen kan bli. vi är 14 medlemmar... om den som haft minst pengar haft tex 100:- så hade vi haft 1400:- att spela för. som det är nu så är det en som har 0:- alltså 0:- att spela för :hattenav: |