Vi kan inte spricka på Sverige... Wtf
|
Surt. Hur kunde vi bomma nollan på Italien? Klart den ska med på borta plan!
Italienarna är säkert nöja mef en pinne här. Men det är ju lätt i efterhand. |
Nu hade vi ju ändå fallit på serbien så spelar mindre roll nu, men visst nollan kändes inte orimlig, alltid l'tt å vara efterklok dock.
|
Citat:
|
ska vi köra på tisdag, eller ska vi strunta i det tycker ni?
här är ett intressant förslag om vi kör... 1. 0.1.2.3.4.5.6 - 0.1 (1X) 2. 0.1.2.3.4.5.6 - 0.1 (1X) 3. 0.1.2.3 - 0.1.2.3.4 (1X2) minst 3 A-resultat (fetstil) måste sitta 3230 rader |
Jag är på, :cheers:
En fråga bara angående A-resultat. Menar du att förutom Färöarna och Armenien där både 0 och 1 är A-resultat så måste även en av de 4 andra A-resultaten sitta? Det ända jag tänker på är utdelningen... |
Jag tycker att vi struntar i det då det antagligen blir låg utdelning.
Jag ser bara två lag som har chans att göra mer än 3 mål - Sverige och Danmark - men inget av lagen har på senare år gjort speciellt många mål mot svagt motstånd. Ecuador släpper sällan eller aldrig in mycket på sin hemmaplan. Det enda roliga där skulle vara om Argentina öppnar upp bakåt. |
Citat:
|
Citat:
risken är att det blir låg utdelning... svårt att säga hur mycket dom där extra 500k påverkar... |
Citat:
så är vi nere på 2225 rader |
dom som vill ha spel i morgon ser till att ha pengar på kontot....ska vi säga 12.00 i morgon tisdag.
så får vi se hur många det blir...och om det blir spel eller inte. så kan vi tillfälligt avaktivera dom som inte vill vara med. :hattenav: (ovan förslag är bara just det...förslag!) |
Ok.
Avaktivera mej så är jag med nästa gång istället. |
Citat:
|
Citat:
personligen så avstår jag gärna! som du säger så är det risk att det blir dålig utdelning... samtidigt så tycker jag att göra en "minibomb" är lite bortkastade pengar. |
edited
|