Tar jag bort 2:an på tjeckien och rysslandskravet hamnar vi på lite över 4500.
Tar jag bort 1 på Italien åxå blir det 3561 rader. |
Citat:
|
Citat:
Tycker förslaget ovan ser riktigt bra ut. Vi skulle dock kunna åka på vilket som helst av villkoren. Själv tycker jag att 3 på Österrike är troligare än 4 på Italien. |
Citat:
|
Aldrig att Italien gör fyra mål mot Tjeckien borta! Tjeckien brukar väl spela snål - nu har jag ingen aning om deras stats för tillfället, så jag kan vara ute och cykla, men att de skulle släppa fyra på hemmaplan känns tveksamt!
Sedan gör heller inte Österrike 3 mål på Sverige heller! Ta bort båda! :cheers: |
Ja eftersom vi mer eller mindre hade bestämt oss för att gå kort på ett lag så ser ett grundförslag ut så här just nu:
Österrike 0,1,2 Sverige 0,1,2, Belgien 1,2,3,4 Serbien 0 Portugal 0,1,2,3,4 Ryssland 0,1,2,3 Tjeckien 0,1 Italien 1,2,3 4320 rader sen reducerar vi bort de 120 rader med minst utdelning 4:an på portugal kanske kan flyttas om man vill |
Citat:
Jag gillade din reducering om att antingen serberna eller tjeckerna gör noll baljor eftersom vi då fick med ettan på serberna, men det gjorde kanske ingen annan.. :innocent: |
Citat:
|
Citat:
Portugal har hamnat i underläge i 4 utav 6 matcher, tror inte att dom har råd med det mot ett bra motstånd. |
Citat:
Annars har vi 3900 kr och tar vi ovanstående förslag och tar bort oavgjort på italien så hamnar vi på 3600. Om jag tolkar copemas program rätt så är vi ensamma på ungefär 100 rader just nu, ca 920000 i odds :moneybag: |
Citat:
|
4320
tar vi bort ett tecken hamnar vi på ca 3200-3400 tar vi bort de 420 raderna med lägst utdelning hamnar vi på minimum odds 9100 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|