blev ingen större skillnad
kanske måste ta bort ett tecken ändå för att få ner raderna nån 1:a på favoriterna kanske? |
Citat:
edit. eller kanske nollan på häcken? |
A. Häcken-Thun 0123-012
B. Slask Wroclaw-Club Brugge 01-1234 C. Slovan Liberec-Zürich 1234-01 D. Swansea-Malmö 1234-01 Minst 1 lag gör 3 mål eller mer 5568 rader bort med de lägsta utdelning från ca 32 000 |
Liverättning: http://liverattning.se/bomben/2013-0...n-1/megabomben
|
Citat:
Lycka till |
Citat:
Ser riktigt kul ut, bra jobbat.:D :) |
Citat:
EDIT: Själv spik-nollade jag Slask på min egen bomb. |
Citat:
synd! |
ja, med facit i hand borde vi lagt nollan på Brugge och inte på Häcken, Brugge gick in för 0-0 tyvärr och hade inte ett avslut mot mål i första halvlek. Otroligt bleka får man säga, tycker de ser rätt nöjda ut med att förlora med 1-0 också...
All heder till Slask dock som var det klart bättre laget och förtjänade sin vinst. |
Citat:
|
Citat:
SKa vi köra på till helgen igen? |
Citat:
|
Citat:
Dock bör man tänka på ett par saker tycker jag. Skämt åsido så är ju ändå sanningen den att du 1) inte på något sätt kunde motivera varför Slask skulle stå som vinnare, trots att du fick frågan upprepade gånger. Jag frågar återigen, eftersom jag är genuint intresserad, kan du ens nämna en enda spelare vid namn i Slask, utan att googla? :evilgrin39: 2) Ett noll till Slask rensade inte på långa vägar så mycket som man kan tro, vid 1 noll låg utdelningen på drygt 10k. Vad som verkligen rensade var när swansea tryckte in 4-0 i 86. Självklart skulle vi med facit i hand haft med möjligheten till 1-0, men så funkar det väl alltid? |
kan vi se till att ha pengar på kontot senast under söndagen :hattenav:
|
Pengar påfyllt.
Vilken bomb e det som lockar denna gången? |