![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() måltipset
jackpott på måltipset till helgen 3 000 000:-
finns nåt intresse av att göra ett tillfälligt spel? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077Fotboll 13/14 Stats: 30 - 32 - 6 ROI: 107.28% Vinstprocent: 48.39% |
![]()
jag är intresserad, funderade på att spela själv men spelar hellre ett bolagsspel. du får gärna speca lite tydligare vad du tänker så man har nåt att ta ställning till
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
kul
![]() jag har inte tänkt till nånting faktiskt... jag råkade få se den där jackpotten och pga elitloppet så blir det inget stryk till helgen.. och är inne i ett flyt just nu...så jag tänkte ...varför inte?! så långt har jag tänkt ![]() men jag kan tänka mig att lägga ett par hundra... 5 -10 gubbar? ska vi köra svs system? annars om det är nån som har ett bra system så får han/hon gärna ta över... jag är öppen för förslag... många matcher att analysera så vi kan ju dela upp dom för att få en grundlig analys... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jag är också gärna med om det fortfarande finns plats! Tror tyvärr inte jag hinner vara till så mycket hjälp då jag har fullt upp med annat hela helgen!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
nån som har erfarenhet av radsofts "målbonanza"?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 10272013 oggeborreh Stats: 251 - 271 - 41 ROI: 100.13% Vinstprocent: 48.08% |
![]()
Jag är på, varöfr inte
![]()
![]() |
#8 |
![]()
Jag skulle kunna tänka mig att vara med? Hur hög insatt och hur många hade du tänkt dig?
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
jag har nyss laddat hem radsofts "målbonanza" och sitter och bekantar mig med det...
detta är ju ett tillfälligt spel...så jag kan tänka mig att lägga 200:- men med rädsla att skrämma bort många, så säger jag inte att en andel kostar det ![]() kan vi inte diskutera oss fram till något? kom med förslag.... ![]() nån som har erfarenhet av målbonanza? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
100-200:-/andel låter väl som en vettig summa , Men det hänger lite på hur många vi blir. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
några exempel ifrån bonanza:
man väljer ut 20 av 30 matcher... rankordnar dom från 1 till 20 (1 på den som man tror mest på osv...) 6-rättsgaranti: 1 -10 (minst 3 st) 11-15 (högst 3 st) 16-20 (högst 3 st) 875:- 7-rättsgaranti: 1 - 7 (minst 3 st) 8 - 15 ( max 2 st) 16 - 18 ( max 1 st) 2060:- Senast redigerad av cochise den 2013-05-23 klockan 19:18. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
vi är 6 st här nu som visat intresse!
ska vi köra på 200:-? och släppa in 4 till max...och blir vi inte 10 så kör vi på dom som det blir? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()