![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 |
![]()
alla har pengar inne...
det är lysande ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 | |
![]() Citat:
![]() Endast ett av de fem senaste mellan sharks och kings har slutat med att något av lagen gjort mer än 4 mål, relativt målsnåla slutspelsmatcher för bägge lagen också, så den tycker jag känns given. Pittsburgh gör som du säger mycket mål, det enda som oroar lite är att även ottawa hängt en del baljor. 6 mål två gånger om mot canadiens. Och Penguins släppte in mycket mål mot Islanders. Vågar man sig på ett hål för Ottawa. 0,2,3,4? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
[QUOTE=slask;250648]Ett förslag:
Danmark-Sverige 1,2—2,3,4,5 Sverige ska normalt inte släppa in mer än två mot Danmark. 2an på Sverige måste med då vi haft svårt med målskyttet hela turneringen, ja trots att Sedinarna är med ![]() Men man skulle kunna chansa bort 3 eller 4 med ett hål i staketet för att få med 6an som är intressant oddsmässigt, om nån tror att ketchupeffekten kommer nu ![]() tror vet jag väl inte om jag gör...men hoppet finns ju ![]() ett tre konor i "normal" nivå ska spöa danmark med 6.7 -1.2 men vad är normalt i detta wm? Senast redigerad av cochise den 2013-05-14 klockan 10:13. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 | |
![]() Citat:
så vi behöver nog peta in några hål... sen kan vi väl reducera bort 2-2 resultatet i sverige matchen?! Senast redigerad av cochise den 2013-05-14 klockan 10:10. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Hmm, hur lyckades jag räkna så fel...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
det går inte med nån sorts logik försöka räkna ut vilka hål som överlever...
det är bara att hugga någonstans och sen be till nån högre makt att det går bra! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
ett förslag är oxå att köra kort på danmark 0 eller 1
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Den där hockeyn som kallas för VM överlåter åt er som faktiskt tittar på spektaklet.
I LA matchen känns ju ursprungsförslaget ganska givet. Då återstår ju Ottawa -Penguins. Om vi bestämt oss för en målsnål historia i Sharks- Kings så bör vi ju också bestämma oss för ett scenario i Ottawa matchen, kanske ska invänta att omsättningen ökar iofs. Men jag är lite sugen på att det kan bli pang-pang där också. Skulle som jag skrev förut helst vilja ha med 4.an på Sens. Tankar? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]()
och jag i min tur överlåter gärna tankarna i NHL till andra...
min magkänsla säger mig att sedinarna inte kommer att tillföra något positivt i den här matchen tror det blir som vanligt en målfattig historia... mårts kommer nog att laborera hej vilt i kedjorna ikväll ![]() Senast redigerad av cochise den 2013-05-14 klockan 10:50. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Skulle vi kunna köra 2,3,4 på Ottawa och reducera bort Ottawa seger.
Hur mkt blir det då? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
Och spika 1 på Danmark, då borde vi ha råd med ett streck till nånstans där vi har 4
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]()
vi kunde kanske slänga in en lite annorlunda reducering oxå...
i form av att ett lag vinner med max x antal mål eller minst x antal mål eftersom våra NHL experter anser att LA - san jose blir jämn...så skulle vi kunna lägga in att tex LA eller SJ vinner med max 1 mål...eller 2 mål.... vad sägs? en kul reducering faktiskt! jag räknade på det... låt säga att vi är övertygade om att antingen LA eller SJ vinner med max uddamålet.... vilket ger möjliga resultat efter slask ide 1.2.3.4 -0.1.2.3 1-1 , 2-2 , 3-3 1-0 , 2-1 , 3-2 , 4-3 1-2 , 2-3 blir alltså utskrivet på 9 kuponger och ger en reducering på raderna ifrån slasks ursprungliga med 2048 rader ner till 1152 rader!!!!!!!!!!!! kan oxå användas vid att reducera bort onödiga resultat vid tankar att en match slutar med u/ö 4 eller 5 mål tex... om vi inte känner för att använda det nu så kanske det passar någon annan gång. Senast redigerad av cochise den 2013-05-14 klockan 12:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
![]()
Tror vi att pitt vinner så kan vi ju ta bort krysset där?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 | |
![]() Citat:
Jag är inte fullt så övertygad om att Penguins vinner |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |