![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Brommapojkarna -Gävle
Helsingborg - Häcken Öster - Åtvidaberg Örebro - Degerfors några tankar redan nu? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Har bäst koll på Öster-Åtvid. Där har hemmalaget två avstängda spelare i Pinones Arce och Velic. Den sistnämnde saknades enormt när han var borta under fjolåret och lär vara väldigt viktig även i år. Öster saknar även Juan Robledo i mittförsvaret. Tycker det är skrällvarning för Åtvid här. Troligen en match med få mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8359Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
X
X 2 1
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
BP-Gefle
Om vi börjar med Gefle så har dom på tre bortamatcher gjort 1 mål i två och 0 mål i en. Nu verkar det som om dom kommer sakna två av sina bästa målskyttar. Är inne på att spika 0an på dom. Samtidigt har dom släppt in en del mål borta. BP har gjort 0,1 och 2 mål i sina tre hemmamatcher. Mitt förslag: 1,2,3,4 - 0 Där 3 och 4 på BP är fina oddshöjare. Helsingborg-Häcken Helsingborg har gjort en hel del mål och bra chans att göra det även mot Häcken även om Häcken varit mkt upp och ned hitentills. Nått mål har dom absolut kapacitet att göra. Mitt förslag: 2,3,4,5 - 1,2 4 och 5 fina oddshöjare här. Alternativet är att byta 5an mot 1 på HIF. Öster-Åtvid Här luktar det målsnålt värre. På tre bortamatcher har Åtvid gjort 0 mål och släppt in 1. Dom verkar med andra ord vara extremt svårspelade. Men har iofs inte heller mött några topplag borta. Öster har gjort mål i alla matcher hemma. Mitt förslag 0,1,2 - 0,1 Inte nått riktigt bra odds på nån. Vill man chansa så drar man i med en 3a på nått av lagen. Örebro-Degerfors Degerfors har inte gjort mkt mål borta. 2 nollor och en match med 1 mål. Starkt att klara 0-0 borta mot Sundsvall men det blev en klar 3-1 förlust borta mot Gais. Tror inte dom kommer göra många mål mot Örebro heller då dom säkerligen kommer prioritera defensiven mot seriens bästa lag. Är inne på att spika nollan även här. Mitt förslag: 0,1,2,3,4 - 0 Fina oddshöjare på nollan och fyran på Örebro. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Eller så chansar vi på 0,1-0,1 känns ju som målsnålt.
Då kan vi försöka få med en etta på Degerfors eller Gefle. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
jag har inte haft nåt flyt i spelet dn här helgen...så jag tror att jag ska stiga tillbaka och låta er sköta funderingarna
![]() men en 1:a på degerfors låter inte helt fel... Senast redigerad av cochise den 2013-05-12 klockan 21:16. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
om du bortser ifrån procenten...tror du att vi behöver nån nolla på örebro?
men....nu e jag här och lägger mig i i alla fall ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
brommapojkarna har ju inte imponerat speciellt mycket dom heller...och även om gävle saknar sina 2 bästa målskyttar... skulle dom inte kunna mäkta med ett oavgjort resultat...0-0 kanske?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Klart du ska lägga dig i. Det är väl det som är meningen
![]() Hoppas fler gör det också. Vi bör kanske ta ställning på Örebro. Antingen gör dom lite mål eller så gör dom mycket mål. Det troligaste är väl att dom gör minst 2. Så 2,3,4-0,1 kanske vore nått? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
vad sägs om att stryka 4:an på BP och lägga till en 0:a istället?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|