|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-11, 19:25 | #1 |
Labens V75bolag
Söker 10-15 medlemmar till v75 spel.
Andelspris 50:- till 100:- ( beror på hur intressant omgången ser ut ) Max andelar/pers. 2 ( höjer till 3 vid jackpott ) Jag kommer inte att spela varje omgång , kommer att meddela detta tidigt i veckan . Antingen står vi då över eller om någon lagmedlem är intresserad så utser jag denne till spelläggare. Jag kommer för det mesta spela system utskrivet på flera kuponger , dock stöder inte "ATG tillsammans" inlämning av filer så det bli till att skriva själv . Andra spelläggare gör naturligtvis som dom själva vill. Deadline kl 9:30 Lördag Självklart intresserad av spelidéer och analyser från medlemmarna , detta kan vi ta i denna tråd . Kort om tid till denna lördag så trots jackpott så börjar vi lite lugnt . 50:- / andel , max 3 andelar / pers Skicka PM till mig med eran mailadress så bjuder jag in . mvh Laben
Out of darkness cometh light Senast redigerad av Laben den 2013-04-12 klockan 20:59. Anledning: Ändrad deadline |
|
2013-04-11, 19:29 | #2 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Kom ihåg att du enbart kan skriva ut systemet på 4 kuponger...
2013-04-11, 19:41 | #3 | |
Citat:
Hoppas o tror att detta kommer att ordna till i framtiden.
2013-04-11, 22:20 | #4 |
Jobbar imorgon fredag , tittar in här lite sporadiskt under dagen o bjuder in.
Annars efter kl16
2013-04-12, 17:30 | #5 |
Systemet kommer att byggas så här:
Avd1: utg 4 , garderingar Avd2 spik 1 Avd3 utg 5 , garderingar Avd4 matematiskt garderat Avd5 spik 7 Avd6 matematiskt garderat Avd7 utg 4 , garderingar Finns delar kvar
2013-04-12, 21:04 | #6 |
Söker 7-8 st till som vill spela andelsspel till
v75 Färjestad lördag Andelspris 50:- till 100:- ( beror på hur intressant omgången ser ut ) Max andelar/pers. 2 ( höjer till 3 vid jackpott ) Jag kommer inte att spela varje omgång , kommer att meddela detta tidigt i veckan . Antingen står vi då över eller om någon lagmedlem är intresserad så utser jag denne till spelläggare. Jag kommer för det mesta spela system utskrivet på flera kuponger , dock stöder inte "ATG tillsammans" inlämning av filer så det bli till att skriva själv . Andra spelläggare gör naturligtvis som dom själva vill. Deadline kl 9:30 Lördag Självklart intresserad av spelidéer och analyser från medlemmarna , detta kan vi ta i denna tråd . Kort om tid till denna lördag så trots jackpott så börjar vi lite lugnt . 50:- / andel , max 3 andelar / pers Skicka PM till mig med eran mailadress så bjuder jag in . mvh Laben