Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-23, 11:23   #1336

VenCes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
nu är jag inte helt hemma på liverättning, men om man väljer "visa fler rader" så antar jag att de rader som var närmast vinst visas. på det vinnande systemet är Elfsborg-ns 1-1 hela vägen, på de andra systemen är resp match av de andra 1-1 hela vägen, vilket man får anta betyder att han låst varje system på en 1-1-match. Ser man t ex att "visa fler rader" på ett av systemen bara innehåller 1-1 i Esbjerg- st Etienne tycker jag det känns som ett rimligt antagande?

Är bara nyfiken kring reduceringsresonemanget och vad för rader som spelats, om de spelats.
Precis, de närsmta raderna som kunnat ge vinst. Att man låst 1-1 är möjligt men troligen ser man inte fler rader i systemet om den matchen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av VenCe den 2013-08-23 klockan 11:27.
VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-25, 21:17   #1337
one

ones avatar

Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Dags imorgon igen

BP-Mjällby
Häcken-Peking
Syrianska-DIF
Åtvid-Kalmar

Rulpott:514 210:-

Saknas insättning på flera håll, vore bra om samtliga löser det fortast möjligt
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-25, 21:34   #1338
one

ones avatar

one-Bomben vid rullpott

Standard

BP-Mjällby
Mjällby har varit inblandade i målrika matcher på slutet och kan kanske hjälpa upp oddset även denna gång. Utgår från 1,2 på båda lagen.

Häcken-Peking
Jag tror det kan vara dags för Häcken att ta en seger igen. Norrköping åkte på däng senast mot DIF och det kanske kan vara början på nedåtspiralen efter de spelartapp som man haft i sommar. 1,2,3-0,1

Syrianska-DIF
Syrianska brukar vara inblandade i målsnåla matcher, kanske lossnar det lite för DIF efter förra omgången. 0,1-1,2,3

Åtvid-Kalmar
På förhand känns det som den målsnålaste matchen, båda lagen skulle egentligen behöva en seger efter några tunga matcher men blir kanske rädda för att förlora istället. 0,1,2-0,1,2

1296 rader med utrymme för några tecken till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+3), slindoffer (+1)
Gammal 2013-08-25, 22:27   #1339

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1763

Skidor 17/18
Stats: 13 - 59 - 0
ROI: 181.92%
Vinstprocent: 18.06%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
BP-Mjällby
Mjällby har varit inblandade i målrika matcher på slutet och kan kanske hjälpa upp oddset även denna gång. Utgår från 1,2 på båda lagen.

Häcken-Peking
Jag tror det kan vara dags för Häcken att ta en seger igen. Norrköping åkte på däng senast mot DIF och det kanske kan vara början på nedåtspiralen efter de spelartapp som man haft i sommar. 1,2,3-0,1

Syrianska-DIF
Syrianska brukar vara inblandade i målsnåla matcher, kanske lossnar det lite för DIF efter förra omgången. 0,1-1,2,3

Åtvid-Kalmar
På förhand känns det som den målsnålaste matchen, båda lagen skulle egentligen behöva en seger efter några tunga matcher men blir kanske rädda för att förlora istället. 0,1,2-0,1,2

Skulle vilja lägga till 0 på Häcken. Norrköping spelar lite snålare på bortaplan och tänker nog defensivt efter smällen mot DIF senast. Häcken har blivit nollade fyra av de fem senaste hemma.

3:an på Åtvid känns också intressant. Kalmar har viktiga mittbacken Arajuuri skadad sedan tidigare och nu är ersättare Öhman avstängd. Därmed saknar man sina två mer hårdföra backar och får troligtvis spela med Thorbjörnsson och Djordjevic som inte har duellspelet som sina starkaste sidor. Kanske blir det en tung höst nu efter 1-4 hemma mot Malmö och respass i cupen mot div 1 laget Torslanda.
one (+1), slindoffer (+1)
Salinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 08:32   #1340
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
BP-Mjällby

Häcken-Peking

Syrianska-DIF

Åtvid-Kalmar

Din rad ser bra ut, gillar även Salingers två tillägg i systemet som jag tycker ser vettiga ut & lite oddshöjande.

Baserar mitt system precis som ni redan skrivit ut, jag lägger till 0an på Dif som jag tycker är för lite streckad, egentligen är det ju bara sist det lossna för dem, innan gjorde de inte mycket väsen av sej. sen lägger jag till några enkla krav för att "bråka" lite...

Bp - Mjällby: 1,2 -1,2
Häcken - Peking: 0,1,2,3 -0,1
Syrianska - Dif 0,1 - 0,1,2,3 (Dif får inte vinna)
Åtvidaberg - Kalmar: 0,1,2,3 - 0,1,2

Reducerar systemet med krav att antingen häcken lr Åtvidaberg måste göra 1 lr 2 mål. kostnad hamnar då på strax över 2k.
slindoffer (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 09:04   #1341

VenCes avatar

Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Din rad ser bra ut, gillar även Salingers två tillägg i systemet som jag tycker ser vettiga ut & lite oddshöjande.

Baserar mitt system precis som ni redan skrivit ut, jag lägger till 0an på Dif som jag tycker är för lite streckad, egentligen är det ju bara sist det lossna för dem, innan gjorde de inte mycket väsen av sej. sen lägger jag till några enkla krav för att "bråka" lite...

Bp - Mjällby: 1,2 -1,2
Häcken - Peking: 0,1,2,3 -0,1
Syrianska - Dif 0,1 - 0,1,2,3 (Dif får inte vinna)
Åtvidaberg - Kalmar: 0,1,2,3 - 0,1,2

Reducerar systemet med krav att antingen häcken lr Åtvidaberg måste göra 1 lr 2 mål. kostnad hamnar då på strax över 2k.

Syrianska - Dif 0,1 - 0,1,2,3 (Dif får inte vinna), menar tvärt om eller?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av VenCe den 2013-08-26 klockan 09:58.
VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 10:02   #1342
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VenCe Visa inlägg
Syrianska - Dif 0,1 - 0,1,2,3 (Dif får inte vinna), menar tvärt om eller?
Haha, sry, inte vaken...självklart, SYRIANSKA får INTE vinna.
Gammal 2013-08-26, 11:10   #1343

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Gillar era tankar, men skulle vilja sätta ett frågetecken för 3.an på Häcken... Nog kan det vara dags för en häckenseger, men de har trots allt bara gjort 4 mål de senaste 6 matcherna.

Jag tror att enda chansen att Häcken gör tre mål är om det blir en väldigt öppen match, men isf tror jag snarare på mycket mål åt båda håll...

Jag tycker 3:an på Mjällby känns både troligare och roligare än detsamma på Djurgården. DIF möter iofs Syrianska, som ligger risigt till, men som spelat tighta matcher med få mål på slutet. DIF kommer visserligen stärkta av de 3 målen senast och har tillbaka Amartey, men mötena lagen emellan har de senaste åren varit målsnåla.

Edit: Såg nu att Ekenberg är avstängd och Haynes skadad, så kanske inte ändå
one (+1)

Senast redigerad av slindoffer den 2013-08-26 klockan 11:13.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 13:00   #1344

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

vill gärna ha med 2:an på norrköping, kanske ist för 3 på häcken.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 15:42   #1345
one

ones avatar

one-Bomben vid rullpott

Standard

Tycker det känns svårare o svårare ju mer man tittar på matcherna...

Intressant med frånvaron av backarna det talades om i Kalmar. Ser även att det är osäkert om Fimpen kan stå i Åtvids mål på grund av skadekänningar.

Även avstängning/skadorna i Mjällby gör väl nästan att BP blir favorit i den matchen? 3:an på BP är just nu streckad i 12%. Kanske även ska reducera bort Mjällbyseger?

Lutar åt att "gå kort" i Syrianska-DIF. Syrianska är tämligen målsnåla och innan Norrköpingsmatchen hade Djurgården gjort 2 mål på bortaplan... kanske räcker med 0,1-0,1 i den matchen? Har egentligen ingen större lust att reducera bort seger för något lag i den här matchen...
Gammal 2013-08-26, 15:51   #1346

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Citat:

Intressant med frånvaron av backarna det talades om i Kalmar. Ser även att det är osäkert om Fimpen kan stå i Åtvids mål på grund av skadekänningar.

Även avstängning/skadorna i Mjällby gör väl nästan att BP blir favorit i den matchen? 3:an på BP är just nu streckad i 12%. Kanske även ska reducera bort Mjällbyseger?

Lutar åt att "gå kort" i Syrianska-DIF. Syrianska är tämligen målsnåla och innan Norrköpingsmatchen hade Djurgården gjort 2 mål på bortaplan... kanske räcker med 0,1-0,1 i den matchen? Har egentligen ingen större lust att reducera bort seger för något lag i den här matchen...
Jag e snarare inne på tvärtom, hellre ta bort nollan på DIF som spelade grymt bra senast. Svårt att se dem gå mållösa även fast Syrianska spelar tajt.
one (+1)
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 15:53   #1347
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:

Ja att reducera bort seger för Mjällby tror jag kan vara klokt med tanke på deras skade/avstängnings-problem

Personligen tycker jag det kanske är lite väl kort i syrianska, 0,1 för syrianska känns givet, men 0,1 för dif lite snålt, isf lutar jag åt 0,1,2 iaf. Sen har jag väldigt svårt att se syrianska vinna så gärna reducering för min del även där.
one (+1)
Gammal 2013-08-26, 16:02   #1348
one

ones avatar

one-Bomben vid rullpott

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Jag e snarare inne på tvärtom, hellre ta bort nollan på DIF som spelade grymt bra senast. Svårt att se dem gå mållösa även fast Syrianska spelar tajt.
1,2 på DIF är ju ett alternativ i så fall, personligen har jag svårt att lita på järnkaminerna i år. 0,1-1,2 reducerar ju också bort hemmasegern robfri annars tycker jag att 0:an känns troligare än 3:an på DIF till ungefär samma streckprocent.
slindoffer (+3)
Gammal 2013-08-26, 16:15   #1349
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
1,2 på DIF är ju ett alternativ i så fall, personligen har jag svårt att lita på järnkaminerna i år. 0,1-1,2 reducerar ju också bort hemmasegern robfri annars tycker jag att 0:an känns troligare än 3:an på DIF till ungefär samma streckprocent.
ja men 0,1 -1,2 kan jag köpa, frigör ju en del i övriga matcher också om man kan gå kort
one (+1)
Gammal 2013-08-26, 16:15   #1350

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Nu vet jag att vi inte kört med reducerade system i stor utsträckning innan, men jag tänker ändå lägga ett förslag som är reducerat.

Ramen är på 7776 rader.

Match1: 1,2,3-0,1,2
Match2: 0,1,2,3-0,1,2
Match3: 0,1-0,1,2,3 (Ej hemmvinst)
Match4: 1,2,3-0,1,2

Villkor1: Minst en match ska sluta 1-1
Villkor2: Minst en hemmaseger
Villkor3: Max två X

Lyckades inte ladda in dagens program så kunde inte utdelningsreducera, annars tycker jag det är vettigt att göra det.
one (+1)

Senast redigerad av slindoffer den 2013-08-26 klockan 16:17. Anledning: Tog bort red.villkor då det inte ger effekt. La till villkor som jag glömt
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td