Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-05, 17:52   #586
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Snyggt jobbat gott folk , själv har jag bara suttit still i vagnen sista tiden och inte bidragit nåt särskilt. Ska försöka bättra mej på den punkten nu när det blir lite mer svenska fotbollsmatcher på schemat!

Loggade precis in på svsp för att kolla vad kalaset gav och ser till min förvåning att en snubbe har lyft ur hela behållningen och nollat sej
Vad skall det vara bra för, pengarna försvinner ju inte, det blir ju bara mer jobb för One att hålla på att tjöta på folk så att dom sätter in pengar på bolaget, tid som bättre kan användas för att reka spelen!
Nä, behåll iallafall pengar till en eller ett par omgångar i bolaget, det tror jag vi alla har råd med

på er och ha en trevlig helg!
Det är herr robfri som lyft ut sitt kapital, vad det kan vara bra för & vad ja använder mina slantar till behåller jag dock för mej själv... jag kan dock lova dej att jag är nog en av de i bolaget som har mest koll på när det vankas ny jackpot, & då finns saldo inne i god tid. Trevlig helg på dej oxå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pejsson (+10), one (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 19:01   #587

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 629
Standard

Jag lämnade 260:- eftersom jag räknar med 3:dje raka vinsten när det är dags igen
one (+1)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 11:02   #588
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Sv Spel uppdaterat sitt program fram t o m Torsdag, verkar tyvärr inte vara ngn rullpott att leka med fram till dess. Får hålla utkik inför helgens program & hoppas då ist
Gammal 2013-04-08, 13:41   #589

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Sv Spel uppdaterat sitt program fram t o m Torsdag, verkar tyvärr inte vara ngn rullpott att leka med fram till dess. Får hålla utkik inför helgens program & hoppas då ist
Det är ju extrapengar 500 000 både tisdag och onsdag!
CL matcher m.m. 4 på tisdag och 3 på onsdag.
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 13:46   #590
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Det är ju extrapengar 500 000 både tisdag och onsdag!
CL matcher m.m. 4 på tisdag och 3 på onsdag.
Jaaa det ser jag nu !! Var nog inte uppdaterat imorse, då stod det bara vilka bombenmatcher det var respektive dag.
Gammal 2013-04-08, 15:45   #591
one

ones avatar

Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Då så, inte mycket att fundera på. Imorgon smäller det igen dax att ta tredje raka

Dortmund-Malaga (första mötet 0-0)
Galatasaray-Real Madrid (första mötet 3-0 Real)
Cardiff-Barnsley
Millwall-Sheffield W
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 15:58   #592
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Då så, inte mycket att fundera på. Imorgon smäller det igen dax att ta tredje raka

Dortmund-Malaga (första mötet 0-0)
Galatasaray-Real Madrid (första mötet 3-0 Real)
Cardiff-Barnsley
Millwall-Sheffield W
Dortmund - Malaga: Fördel Dortmund, men man ska ha i beaktning att 0-0 är ett vanskligt resultat inför returen. Räcker med ett bortamål så måste Dortmund helt plötsligt göra två. Men visst, Dortmund är ett bättre lag i grunden. Med dessa föresättningar tror jag inte på ngn sprudlande tillställning, tror det lär vara ganska tillknäppt. 0,1,2 - 0,1

Galatasaray - Real: Här tror jag på raka motsatsen, Gala lär ösa på allt var det går inför en fanatisk hemmapublik, kommer ge öppningar till Real. Tror inget av lagen går mållösa här. 1,2,3 - 1,2,3

De 2 sista matcherna får jag åtk till efter mer studerande.
Gammal 2013-04-08, 16:01   #593

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Gala-Real tror jag kommer bli rätt så avslagen, Gala ser nog inget seriöst hopp att gå vidare men de kommer säkert ge det chansen en stund. Tror på att båda lagen gör mål men att den riktiga målfesten uteblir. Tråkiga förslaget här är nog 1,2-1,2 men känns rätt troligt imo!
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 16:06   #594
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Gala-Real tror jag kommer bli rätt så avslagen, Gala ser nog inget seriöst hopp att gå vidare men de kommer säkert ge det chansen en stund. Tror på att båda lagen gör mål men att den riktiga målfesten uteblir. Tråkiga förslaget här är nog 1,2-1,2 men känns rätt troligt imo!
Jo 1,2 för båda är nog realistiskt, men kunde inte låta bli 3an på Gala, 1 % just nu vilket är på tok för lågt. Står det ex 2-2 i slutet vilket inte är otänkbart tror jag inte Real grämer sej alltför mycket om de släpper in ett 3e mål.
Gammal 2013-04-08, 16:46   #595

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Jo 1,2 för båda är nog realistiskt, men kunde inte låta bli 3an på Gala, 1 % just nu vilket är på tok för lågt. Står det ex 2-2 i slutet vilket inte är otänkbart tror jag inte Real grämer sej alltför mycket om de släpper in ett 3e mål.

Glöm inte att real gynnas av att gala måste gå framåt. Då skapas det ytor bakåt och real kan kontra blixtsnabbt.

I förra mötet lyckades Mourinho trots hemmaplan och favorittryck med taktiken att stundtals lämna över taktpinnen till gala för att sedan ställa om när dem tappade bollen.

Jag tar inte gärna bort 0:an på gala, även om hemmapubliken är fanatisk och ljudnivån kommer vara hög.

gala - real 0,1 - 2,3 (dessa resultat tror jag mest på)
Gammal 2013-04-09, 09:15   #596
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Dags att ta i tur med de 2 sista matcherna.

Cardiff - Barnsley: Hemmalget leder ligan, bortalaget slåss i botten. Det skiljer 31 p mellan lagen, torde alltså vara klar hemmafördel. Cardiff är dessutom vassa på hemmaplan. Detta känns som den starkaste favoriten på bomben. 2,3,4 - 0,1

Millwall - S.Wednesday: Enligt mej en svår match, Millwall ligger 2 p före i tabellen, har 5 p ner till "bottenstrecket", således har Wednesday 3 p ner. Oerhört viktig match för båda lagen, därav tycker jag att krysset kan ligga nära till hands. Tror hemmalaget har störst chans att hänga dit en balja. 1,2 - 0,1,2
one (+1), V75fahlle (+1)
Gammal 2013-04-09, 10:13   #597

Standard

Citat:
Dags att ta i tur med de 2 sista matcherna.

Cardiff - Barnsley: Hemmalget leder ligan, bortalaget slåss i botten. Det skiljer 31 p mellan lagen, torde alltså vara klar hemmafördel. Cardiff är dessutom vassa på hemmaplan. Detta känns som den starkaste favoriten på bomben. 2,3,4 - 0,1

Millwall - S.Wednesday: Enligt mej en svår match, Millwall ligger 2 p före i tabellen, har 5 p ner till "bottenstrecket", således har Wednesday 3 p ner. Oerhört viktig match för båda lagen, därav tycker jag att krysset kan ligga nära till hands. Tror hemmalaget har störst chans att hänga dit en balja. 1,2 - 0,1,2
Värt att väga in när det gäller Millwall är att de spelar semifinal i FA-Cupen på lördag och skulle gissa att mångas tankar redan finns på ett fullsatt Wembley
V75fahlle (+1), one (+1)
Gammal 2013-04-09, 13:33   #598

plingplongs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 908
Standard

Gör real ett mål måste gala göra fem och då kommer Madrid stänga kiosken och byta in mer defensivt och allt vad de innebär ( mou gjorde ju det när det stod 3-0 hemma) jag tror 1,2,3 - 1-2

Dortmund hade väldigt många chanser sist på bortaplan, ikväll tror jag dom kommer ta vara på chanserna och köra över spanjackerna när dom har "den gula väggen" i ryggen.

2,3,4 - 0,1
plingplong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 14:29   #599

Standard

Här kommer mina tankar, lite kortfattat!

Gala - Real: 1,2,3-1,2
Som jag skrivit innan tror jag på en avslagen match i den mån vad gäller spänningshalten. Däremot behöver det inte betyda att matchen blir tråkig, Real kommer vara nöjda med att ha gjort ett mål, samtidigt tror jag inte man håller nollan. Minst lika stor chans imo att Gala gör tre som att Real gör det, men procenten lockar mkt mer på turkarna.

Dortmund - Malaga: 0,1,2-0,1
Två lag som är ovana att spela sådana här typer av matcher, i Dortmund är orutinen av CL-slutspel enorm, i Malaga finns en del spelare som tidigare varit i denna situation med andra lag, sånt ska inte underskattas. Vad händer om det står 0-0 en bit in i andra, vågar Dortmund ösa på som vanligt? Vem trodde att det skulle bli 0-0 i första!

Cardiff - Barnsley: 0,1,2,-0,1
Grunden till Cardiffs serieledning lades under första halvan av säsongen. Under 2013 har man inte vart lika starka men verkar likväl hålla undan i vägen mot PL. Barnsley kämpar på mot nytt kontrakt och man gör det förtjänstfullt. Cardiff har på sina tio senaste hemmamatcher i ligan 5-3-2, men bara en av dessa segrar har skett mer mer än ett mål. Det är dessutom enda gången man gjort mer än två mål under samma period. Barnsley har gjort det hyfsat borta efter nyår och man spelade i helgen 0-0 borta mot Crystal Palace. Tror på målsnålt.

Millwall - Sheff Wed: 0,1-0,1,2,3,4
Lurig match, framförallt med Millwalls FA-Cupsemi runt hörnet på ett fullsatt Wembley. Det måste finnas i spelarnas huvuden redan nu. Millwall har dessutoim fem raka hemmamatcher i serien utan seger, fyra av dem har förlorats och man har bara gjort ett mål på dessa fem matcher. Även här luktar det målsnålt men om man brister lite i fokus så kan Sheffield få bra utdelning, 3,4 på bortalaget står just nu i 5 resp 1%!
V75fahlle (+1)
Gammal 2013-04-09, 15:30   #600

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Här kommer mina tankar, lite kortfattat!

Gala - Real: 1,2,3-1,2
Som jag skrivit innan tror jag på en avslagen match i den mån vad gäller spänningshalten. Däremot behöver det inte betyda att matchen blir tråkig, Real kommer vara nöjda med att ha gjort ett mål, samtidigt tror jag inte man håller nollan. Minst lika stor chans imo att Gala gör tre som att Real gör det, men procenten lockar mkt mer på turkarna.

Dortmund - Malaga: 0,1,2-0,1
Två lag som är ovana att spela sådana här typer av matcher, i Dortmund är orutinen av CL-slutspel enorm, i Malaga finns en del spelare som tidigare varit i denna situation med andra lag, sånt ska inte underskattas. Vad händer om det står 0-0 en bit in i andra, vågar Dortmund ösa på som vanligt? Vem trodde att det skulle bli 0-0 i första!

Cardiff - Barnsley: 0,1,2,-0,1
Grunden till Cardiffs serieledning lades under första halvan av säsongen. Under 2013 har man inte vart lika starka men verkar likväl hålla undan i vägen mot PL. Barnsley kämpar på mot nytt kontrakt och man gör det förtjänstfullt. Cardiff har på sina tio senaste hemmamatcher i ligan 5-3-2, men bara en av dessa segrar har skett mer mer än ett mål. Det är dessutom enda gången man gjort mer än två mål under samma period. Barnsley har gjort det hyfsat borta efter nyår och man spelade i helgen 0-0 borta mot Crystal Palace. Tror på målsnålt.

Millwall - Sheff Wed: 0,1-0,1,2,3,4
Lurig match, framförallt med Millwalls FA-Cupsemi runt hörnet på ett fullsatt Wembley. Det måste finnas i spelarnas huvuden redan nu. Millwall har dessutoim fem raka hemmamatcher i serien utan seger, fyra av dem har förlorats och man har bara gjort ett mål på dessa fem matcher. Även här luktar det målsnålt men om man brister lite i fokus så kan Sheffield få bra utdelning, 3,4 på bortalaget står just nu i 5 resp 1%!

Ser bra ut tycker jag. Jag önskar bara byta till mig 0:an på gala ist för 4:an på sheff w. Dock såg nu att 0 på gala var hela 31%, så jag förstår din tanke på spel-%en!

td