![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Över/underspel, alla dubbla och tripplar av fyra.
Brukar nästan uteslutande spela singlar, men här är fyra matcher där jag spelar både singlar, dubblar och tripplar.
11/11: Tjeckien - Montenegro: under 2,5 mål (odds Nordicbet i kväll 1,65) 19/11: West Br.-Bolton: över 2,5 (1,77) 19/11: Man City- Newcastle: över 2,5 (1,57) 21/11: Tottenham- Villa: över 2,5 (1,62) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Antar att din smiley indikerar att du tycker spelen är korkade. OK för mig, i så fall, jag är bara en glad amatör och detta spel är ett litet sådant. Om du vill kan jag lägga ut statistiken som är bakgrund till de fyra spelen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Du måste motivera spelen, annars hör de hemma i en dagbok eller spreadsheet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Läste beskrivningen under delrubriken fotboll: "Ge tips, spelförslag eller rekar samt diskutera allt inom fotboll" och trodde därför att mitt inlägg, utan motiveringar, stämde med den definitionen på önskat innehåll.
Men, är det så att det krävs motiveringar för detta, så är det ju så. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
OK, motiveringar till mina spel tidigare idag. Bygger på statistik som anländer från England några gånger per vecka. Går självklart inte att rakt av omvandla till bet, men trender är ändå intressanta om man sovrar.
Tjeckien:4 av deras fyra kvalmatcher hemma har slutat under 2,5. För motståndaren gäller att 3 av deras fyra bortakvalmatcher slutat under. Bolton:10 av 11 matcher i PL i år har slutat över varav samtliga bortamatcher. 4,1 mål i genomsnitt på dessa 11 matcher. Man C:har gett över 2,5 som resultat i 10 av 11 matcher med ett genomsnitt av 4,5 mål/match. Tottenham: 9 av 10 PL-matcher har gett över 2,5, varav samtliga hemma. Genomsnitt: 3,6 mål/match. I korthet trendbaserade spel, alltså. Senast redigerad av moregolf den 2011-11-10 klockan 20:51. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
Vad är det du vet som spelbolagen inte vet och som gör att det finns värde i spelen? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Förmodligen vet jag inget som inte spelbolagen vet. Däremot kan man dra olika slutsatser av det man vet och lägga tonvikt vid olika saker.
Jag har prövat spel baserade på trender en tid. Ville bara visa några exempel på detta här. Det finns obegränsade andra exempel, t.ex så har ju olika domare i PL en tendens att år efter år ligga på olika nivåer vad gäller gula kort och röda liksom straffar. I all min ödmjukhet tycker jag att detta inte avspeglas i oddsen i alla lägen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dNa (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|