![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Omgång 7 Serie A 16 - 18 okt
Omgång 7 16/10-18/10
Atalanta-Udinese Cagliari-Siena Catania-Inter Cesena-Fiorentina Chievo-Juventus Genoa-Lecce Lazio-Roma Milan-Palermo Napoli-Parma Novara-Bologna Kom igen, nu ska vi få fart på forumet igen! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Catania är GRYMMA på hemmaplan. Inters form är HORRIBEL. 3.80 på Catania låter väldigt högt. Senaste hemmamatchen lyckades man få med sig 1-1 mot ett formstarkt Juventus. Inter däremot fick stordäng av Napoli, visserligen fick man en man utvisad men resultatet var enligt mig rättvist. Man visar upp en stabbig backlinje samt en Forlan som hittills floppat totalt. 1X ger 1.72, sugen, men tror jag väntar för jag tror att många kommer övervärdera Inter!
Novara till 2.10 hemma mot Bologna känns också intressant! Novara är bra hemma på sitt konstgräs där man slog Inter i hemmapremiären med 3-1 samt spelade 3-3 senast mot Catania då man vände matchen men tappade in 3-3 målet på tilläggstid. Novara spelade mycket bra senast men var inte på alerten när Catania kom i sina omställningar samt att de dunkade dit en frispark. Jag tror Novara reser sig snabbt och tar en enkel seger mot Bologna! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|