![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 | |
![]() Dagens fotboll 3 oktober
spelar idag väsby mot sirius. Väsby har fullt lag medan sirius saknar ett par.
Citat:
Daniel Fernberg, Johan Claesson, Petter Österberg och Emir Smajic är alla ordinarie. vinner väsby idag kommer dom ha 4p försprång inför omgång 24. Visst deras anfallare björkebaum 12 mål är tillbaka men tycker ändå hemmavinst måste testas till 2 ggr pengarna. splear även över 2.5 mål i UC Dublin - St. Patricks @ 1.8 UC dublin har säkrat kontraktet och har nu efterhand spelat mycket bättre man har vunnit de 3 senaste hemmamatcherna med 5-1 i målskillnad. i denna matchen saknar man Injured: Ciaran Nangle, Cillian Morrison, Sean Harding Unavailable: Robbie Creevy patricks saknar Dave McMillan. detta är ett derby och jag tror hemmalaget, University College Dublin kommer köra på medan patricks måste vinna för att ha en chans att vara med i slutstriden. 3-2 st patricks? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Lite OT:
Men Väsby - Sirius går att se livestreamat gratis på ettanfotboll.se |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Följande singlar spelas i danska Superligaen:
Tim Janssen gör mål för FC Midtjylland 2.65@Unibet Sylvester Igboun gör mål för FC Midtjylland 2.65@Unibet Gilberto Macena gör mål för AC Horsens 3.05@Unibet Ligafyran FCM möter ligasexan ACH. Båda lagen visar god form. I den här matchen ska FCM gälla som favoriter. Jag tror på en del mål. FCM:s anfallsduo Tim Janssen (10/5 ligamål) och Sylvester Igboun (10/6 ligamål) är heta för dagen. Janssen har gjort två mål i de tre senaste matcherna medan Igboun gjort mål i två raka ligamatcher. Hetast för dagen är ändå AC Horsens brasseanfallare Macena (10/8 ligamål) som gjort mål, sex stycken, i tre raka ligamatcher. Singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 19.00. Senast redigerad av soulman den 2011-10-03 klockan 17:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Hammarby borde muta sig bort från kvalplatsen, med den publiken och de ekonomiska förlusterna om de åker ner eller ens riskerar att åka ner är det väldigt osannolikt att de försvinner. Förvånar mig inte om de får lite domslut med sig ikväll.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|