Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-01, 16:45   #1

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

2011-10-01 Valencia - Granada (Liga BBVA)

Datum: 2011-10-01
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Liga BBVA
Match: Valencia - Granada
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 6
Odds: 1.66
Bolag:

Motivering:
Valencia har börjat säsongens första 5 matcher genom att ta 10 poäng, med tanke på att de mött lag som Sevilla, Barcelona och Atl. Madrid så är detta imponerande!

Ett stort + för Valencia ikväll tycker jag är Soldado, han kommer att spela istället för Aduriz. Valencias offensiv överhuvudtaget har varit imponerande och de visar vad de kan.

Granada har inlett säsongen med 1-1-3 och ligger just nu på 17e plats. De har släppt in 7 mål på fem matcher och bara gjort 2 mål.
Valencia har gjort 8 och släppt in 6.

Det kommer bli lite av en målfest och jag tror att Valencia kommer att få in ett par bollar.

Satsar 6 u av 7 (där 7u = 7% av BR = MAXBET) på ö2.5 mål och för det för 1.66 hos Bet365

Dessutom satsar jag 5 u av 7 (där 7u = 7% av BR = MAXBET) på 1/1 HF/FT och för det för 1.83 hos Bet365

Valencia -1.5 kan vara värt att kolla på (2 i odds på Bet365) men att de håller nollan vet jag inte. Tror på 3-1,4-1 ikv..

Lycka till om du följer!

Senast redigerad av fireas den 2011-10-01 klockan 17:05.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td