![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Europa League 29/9
Massor med matcher i Europa League idag och jag tror på målkalas
![]() Malmö - Austria Wien ger 2 gånger degen på ö2.5. Norling sa i intervju att det blir gasen i botten. AW är ett offensivt lag som gör mycket mål. Flipp eller flopp för MFF, hur som helst så går den över 2.5? Tror även på målkalas i Schalke - Maccabi Haifa. Målgaranti när Schalke spelar hemma, de kan göra 5 men likaväl släppa in 5, alltid sevärt! Dock har denna sjunkit enormt och jag är glad att jag tog den tidigt! Tankar? BOL! ![]() Europa League idag: Lokomotiv Moscow v Anderlecht Rubin Kazan v PAOK AEK Athens v SK Puntigamer Sturm Graz AEK Larnaca v Steaua Bucuresti Celtic v Udinese FC Schalke 04 v Maccabi Haifa FC Twente v Wisla Kraków Malmö FF v FK Austria Wien Metalist Kharkiv v AZ Alkmaar NK Maribor v Birmingham City Odense BK v Fulham Sporting de Braga v Club Brugge Stade Rennais v Atlético Madrid Athletic Bilbao v Paris Saint-Germain FC Red Bull Salzburg v Slovan Bratislava FC Vaslui v FC Zürich Legia Warszawa v Hapoel Tel Aviv Maccabi Tel Aviv v Dynamo Kyiv Rapid Bucuresti v PSV Eindhoven Sporting CP v Lazio Standard de Liège v FC København Stoke City v Besiktas JK Tottenham Hotspur v Shamrock Rovers Vorskla Poltava v Hannover 96 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
![]()
Tottenham Hotspur v Shamrock Rovers, U 2.5 till 2.63 @ Ladbrokes känns lite för högt. Tottenham lär spara nyckelspelare till mötet mot Arsenal på söndag och Europa League verkar inte vara högprioriterat. Förra EL matchen mot PAOK, ställde Tottenham upp med sitt B-lag. De mötte förvisso Liverpool tre dagar senare, men utgångspunkten nu är detsamma då de möter Arsenal tre dagar senare.
Senast redigerad av Persa den 2011-09-29 klockan 11:27. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Rennes - Atletico Madrid över två mål, odds 1.90 på bet365.
Jag tror på en väldig målrik match eftersom båda har börjat säsongen med att göra många mål och även släppt in många mål. Detta har whoscored.com sagt om matchen: Rennes have scored 36 goals in 13 competitive games this season, and lie 5th in Ligue 1, having only lost one domestic game so far. They are, as a result of this attack minded play, also conceding a fair few goals, so expect both sides to score. Atletico meanwhile, come into this game on the back of a 5-0 thrashing at the hands of Barcelona at the Nou Camp, which was in-turn preceded by three home victories, in which they scored 10 goals without reply. Both sides have scored and let in a large number of goals so far this season, so expect both teams to score, and it could well be a high scoring match. However, Atletico will probably have too much class for the French side. WhoScored.com Predicts: Atletico win 3-2 Senast redigerad av maykii den 2011-09-29 klockan 12:25. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Är det någon som vet vad ligan i Ukraina håller för standard?
Jag själv har ingen koll men var nere och såg Alkmaar-Malmö, där visade Alkmaar upp bra klass och 3.40 känns väldigt högt på dem ikväll, men det kanske är just för att Metalist från Ukraina håller hög klass? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Nej ? Finns bara en spelare i stoke som skrämmer mig, och det är på fasta situationer, P.Crouch. Visst att Stoke är hemma starka på Britannia Stadium. Och ja, dom har tagit både 3 och 1 poäng mot diverse storlag såsom Man U, Chelsea och Liverpool genom åren.
Klart Besiktas tränare säger så. Man ska alltid vara ödmjuk och visa respekt mot alla motstånd man möter. Men spelare som Quaresma, Simao, Hugo Almeida, Guti, Edu kan alla avgöra matcher på egen hand. Och därav tycker jag 4.5 är ganska högt på ett lag med den spelartrupp man befogar |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Är inne på ett överspel @ Metalistmatchen. Två lag som spelar offensiv fotboll. Såvitt jag vet så har inte lagen drabbats av några större skador heller / avstängningar, så det lär väl bli fullt ös?
Senast redigerad av RobinD den 2011-09-29 klockan 16:28. Anledning: Raderar OT |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
vad tror ni om Rubin kazan, visst bör de vinna på hemmplan?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236Streak NHL Stats: 54 - 53 - 0 ROI: 114.52% Vinstprocent: 50.47% |
![]()
PSG borta mot Athletic Bilbao bjuds ut till 3,10 på bet365. Bilbao vann senast i Europa League borta mot Slovan Bratislava med 1-2. I la liga har man spelat betydligt klenare med enbart 2 poäng. Det blir en liten avvägning för Bilbao detta som har ett kommande derby i ligan. PSG å andra sidan mönstrar full trupp och kommer med 8 segrar och 2 oavgjort till Baskien. Ett odds på 3,10 måste tas.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Iaf Metalist är ett bra lag och deras Sydamerikaner framåt är toppspelare som var ordinarie i storlag därnere som Internacional och Velez,spelar även offensivt hemma. AZ har haft vissa brister i markeringsspelet och allmänt i defensiven när jag sett dem men är ett bra kontringslag och kommer få lägen för omställningar så jag tror de kommer göra minst 1 mål,tror på 2-1 el 2-2. marling: Sluta var en sån gnällspik och ta det i PM om du har problem med modereringen,du är tröttsam. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), tompa87 (+1), bokis29 (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
Har en gut feeling för Vaslui idag, kryssade senast borta mot Lazio (2-2) och har inlett säsongen på hemmaplan i Rumänien med 13-1 målskillnad och 3 vinster av 3 möjliga, dessutom har Zurich släppt in nästan 2 mål per match borta i sin liga och har problem där, känns som att EL kan nedprioriteras p.g.a. detta... Vaslui att vinna alltså, 2.10 erbjuder betclic, finns säkert bättre.
![]() ![]() |
![]() |
|