Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-29, 10:11   #1

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Europa League 29/9

Massor med matcher i Europa League idag och jag tror på målkalas

Malmö - Austria Wien ger 2 gånger degen på ö2.5. Norling sa i intervju att det blir gasen i botten. AW är ett offensivt lag som gör mycket mål. Flipp eller flopp för MFF, hur som helst så går den över 2.5?

Tror även på målkalas i Schalke - Maccabi Haifa. Målgaranti när Schalke spelar hemma, de kan göra 5 men likaväl släppa in 5, alltid sevärt! Dock har denna sjunkit enormt och jag är glad att jag tog den tidigt!

Tankar? BOL!

Europa League idag:
Lokomotiv Moscow v Anderlecht
Rubin Kazan v PAOK
AEK Athens v SK Puntigamer Sturm Graz
AEK Larnaca v Steaua Bucuresti
Celtic v Udinese
FC Schalke 04 v Maccabi Haifa
FC Twente v Wisla Kraków
Malmö FF v FK Austria Wien
Metalist Kharkiv v AZ Alkmaar
NK Maribor v Birmingham City
Odense BK v Fulham
Sporting de Braga v Club Brugge
Stade Rennais v Atlético Madrid
Athletic Bilbao v Paris Saint-Germain
FC Red Bull Salzburg v Slovan Bratislava
FC Vaslui v FC Zürich
Legia Warszawa v Hapoel Tel Aviv
Maccabi Tel Aviv v Dynamo Kyiv
Rapid Bucuresti v PSV Eindhoven
Sporting CP v Lazio
Standard de Liège v FC København
Stoke City v Besiktas JK
Tottenham Hotspur v Shamrock Rovers
Vorskla Poltava v Hannover 96
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 11:25   #2

Persas avatar

Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Tottenham Hotspur v Shamrock Rovers, U 2.5 till 2.63 @ Ladbrokes känns lite för högt. Tottenham lär spara nyckelspelare till mötet mot Arsenal på söndag och Europa League verkar inte vara högprioriterat. Förra EL matchen mot PAOK, ställde Tottenham upp med sitt B-lag. De mötte förvisso Liverpool tre dagar senare, men utgångspunkten nu är detsamma då de möter Arsenal tre dagar senare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mattiaspolanco (+1), Ruden (+1)

Senast redigerad av Persa den 2011-09-29 klockan 11:27.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 12:23   #3

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 120
Standard

Rennes - Atletico Madrid över två mål, odds 1.90 på bet365.

Jag tror på en väldig målrik match eftersom båda har börjat säsongen med att göra många mål och även släppt in många mål.

Detta har whoscored.com sagt om matchen:
Rennes have scored 36 goals in 13 competitive games this season, and lie 5th in Ligue 1, having only lost one domestic game so far. They are, as a result of this attack minded play, also conceding a fair few goals, so expect both sides to score.

Atletico meanwhile, come into this game on the back of a 5-0 thrashing at the hands of Barcelona at the Nou Camp, which was in-turn preceded by three home victories, in which they scored 10 goals without reply.

Both sides have scored and let in a large number of goals so far this season, so expect both teams to score, and it could well be a high scoring match. However, Atletico will probably have too much class for the French side.

WhoScored.com Predicts: Atletico win 3-2

Senast redigerad av maykii den 2011-09-29 klockan 12:25.
maykii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 13:45   #4

Sharp$: 84
Standard

Är det någon som vet vad ligan i Ukraina håller för standard?
Jag själv har ingen koll men var nere och såg Alkmaar-Malmö, där visade Alkmaar upp bra klass och 3.40 känns väldigt högt på dem ikväll, men det kanske är just för att Metalist från Ukraina håller hög klass?
mininille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 13:57   #5
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mininille Visa inlägg
Är det någon som vet vad ligan i Ukraina håller för standard?
Jag själv har ingen koll men var nere och såg Alkmaar-Malmö, där visade Alkmaar upp bra klass och 3.40 känns väldigt högt på dem ikväll, men det kanske är just för att Metalist från Ukraina håller hög klass?
Metalist är inte långt efter Kiev och Shakhtar. Dvs bra, ska absolut slå ett holländskt lag strax under toppen på hemmaplan. Men bollen är rund.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 14:33   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
4.50 besiktas borta mot stoke känns ju som ett överodds imo
Nej, det är inget överodds, stoke är väldigt hemmastarka och besiktas tränare har själv sagt att han skulle vara nöjd med en poäng.
Gammal 2011-09-29, 14:58   #7

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Nej ? Finns bara en spelare i stoke som skrämmer mig, och det är på fasta situationer, P.Crouch. Visst att Stoke är hemma starka på Britannia Stadium. Och ja, dom har tagit både 3 och 1 poäng mot diverse storlag såsom Man U, Chelsea och Liverpool genom åren.

Klart Besiktas tränare säger så. Man ska alltid vara ödmjuk och visa respekt mot alla motstånd man möter. Men spelare som Quaresma, Simao, Hugo Almeida, Guti, Edu kan alla avgöra matcher på egen hand. Och därav tycker jag 4.5 är ganska högt på ett lag med den spelartrupp man befogar
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 15:08   #8

Mangomenaces avatar

Sharp$: 1381
Standard

Är inne på ett överspel @ Metalistmatchen. Två lag som spelar offensiv fotboll. Såvitt jag vet så har inte lagen drabbats av några större skador heller / avstängningar, så det lär väl bli fullt ös?

Senast redigerad av RobinD den 2011-09-29 klockan 16:28. Anledning: Raderar OT
Mangomenace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 15:14   #9

Sharp$: 184
Standard

Citat:
Nej ? Finns bara en spelare i stoke som skrämmer mig, och det är på fasta situationer, P.Crouch. Visst att Stoke är hemma starka på Britannia Stadium. Och ja, dom har tagit både 3 och 1 poäng mot diverse storlag såsom Man U, Chelsea och Liverpool genom åren.

Klart Besiktas tränare säger så. Man ska alltid vara ödmjuk och visa respekt mot alla motstånd man möter. Men spelare som Quaresma, Simao, Hugo Almeida, Guti, Edu kan alla avgöra matcher på egen hand. Och därav tycker jag 4.5 är ganska högt på ett lag med den spelartrupp man befogar
Fast nu är väl Hugo Almeida skadad samt att Guti inte ens är uttagen i kvällens trupp trots att han är skadefri.
Garanli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 15:34   #10

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 304
Standard

vad tror ni om Rubin kazan, visst bör de vinna på hemmplan?
Mahler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 15:36   #11

Standard

Citat:

Hugo Almeida är skadad och Guti finns inte med i truppen och hur kan en spelare som Guti avgöra matcher på egen hand? Jag hade gärna velat se det.
Gammal 2011-09-29, 15:38   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mahler Visa inlägg
vad tror ni om Rubin kazan, visst bör de vinna på hemmplan?
Ja, banka hårt på Rubin Kazan, de kommer hamna etta i deras grupp. Jag tror faktiskt att de kan gå väldigt långt i turneringen.
Gammal 2011-09-29, 15:40   #13

AdamSmiths avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

PSG borta mot Athletic Bilbao bjuds ut till 3,10 på bet365. Bilbao vann senast i Europa League borta mot Slovan Bratislava med 1-2. I la liga har man spelat betydligt klenare med enbart 2 poäng. Det blir en liten avvägning för Bilbao detta som har ett kommande derby i ligan. PSG å andra sidan mönstrar full trupp och kommer med 8 segrar och 2 oavgjort till Baskien. Ett odds på 3,10 måste tas.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 16:18   #14

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mangomenace Visa inlägg
Ditt med..

Är inne på ett överspel @ Metalistmatchen. Två lag som spelar offensiv fotboll. Såvitt jag vet så har inte lagen drabbats av några större skador heller / avstängningar, så det lär väl bli fullt ös?
Gillar den med och tog den igår. Vet ej om det finns värde kvar nu dock då jag tyckte det var precis spelbart till 1.97 och jag ser att andra som har nöjesbookies fått över 2.5 till 2.10 vilket varit guld men som inte finns kvar.

Iaf Metalist är ett bra lag och deras Sydamerikaner framåt är toppspelare som var ordinarie i storlag därnere som Internacional och Velez,spelar även offensivt hemma. AZ har haft vissa brister i markeringsspelet och allmänt i defensiven när jag sett dem men är ett bra kontringslag och kommer få lägen för omställningar så jag tror de kommer göra minst 1 mål,tror på 2-1 el 2-2.

marling: Sluta var en sån gnällspik och ta det i PM om du har problem med modereringen,du är tröttsam.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), tompa87 (+1), bokis29 (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 17:06   #15

Sharp$: 6083

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg

marling: Sluta var en sån gnällspik och ta det i PM om du har problem med modereringen,du är tröttsam.
+1

Har en gut feeling för Vaslui idag, kryssade senast borta mot Lazio (2-2) och har inlett säsongen på hemmaplan i Rumänien med 13-1 målskillnad och 3 vinster av 3 möjliga, dessutom har Zurich släppt in nästan 2 mål per match borta i sin liga och har problem där, känns som att EL kan nedprioriteras p.g.a. detta...

Vaslui att vinna alltså, 2.10 erbjuder betclic, finns säkert bättre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td