![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-10-01 Inter - Napoli (Serie A)![]() Datum: 2011-10-01 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Italien Liga: Serie A Match: Inter - Napoli Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 2.00 Odds: 2.000 Bolag: Asien Motivering: Har lekt runt lite med min statistiska excel-maskin de senaste veckorna och fått lite blandade resultat. Nu har jag, enligt mina verktyg, fått ett ordentligt överodds på matchen Inter - Napoli. Detta tillsammans med mina egna analyser gör att jag skriver en rek gällande denna matchen. Till att börja med det statistiska: Genomsnittligt mål.... TOTALT i matcherna mellan lagen föregående säsonger: 2,66 TOTALT per match för hemmalaget Inter: 2,825 TOTALT per match för bortalaget Napoli: 2,447 TOTALT senaste matcherna hemmalaget Inter: 2,5 TOTALT senaste matcherna bortalaget Napoli: 2,25 gjorda för ENDAST hemmalaget Inter hemma: 2,22 gjorda för ENDAST bortalaget Napoli borta: 1,16 insläppta för ENDAST hemmalaget Inter hemma: 0,89 insläppta för ENDAST bortalaget Napoli borta: 1,4 Om man ser till allt detta, så ger det ett starkt statistiskt underlag för en match med fler än 2,5 mål. (min statistik hamnar på t.o.m. >3) Något som drar ner snittet är Napolis senaste två matcher. Egna analyser: Det som ytterligare talar för ett överspel är det faktum att Inter har fått en nytändning av Ranieri, och verkade mycket friskare framåt än tidigare senaste matchen mot Bologna. DOCK ska man inte glömma bort att backlinjen fortfarande är otroligt trött och Walter Samuel och Chivu är inte i den form de en gång var. Napolis anfall som är snabbt och piggt kommer inte ha några problem att springa ifrån en Samuel som ser ut att blivit 5 år äldre sen början på förra säsongen. Lavezzi, Hamsik och Cavani har alla otroligt mycket fart i benen och detta är möjligtvis det snabbaste anfallet i Serie A. Jag tror oddset kommer sjunga redan imorgon om Napoli och Inter visar upp fint anfallsspel redan idag, vilket varit lite svagt de senaste matcherna. Då oddset redan är på väg neråt på asien och är OERHÖRT högt för dessa två lagen, så tror jag inte att det kommer stiga många punkter oavsett resultaten ikväll. En idé kan därför vara att köpa in sig på matchen redan innan kvällen och gå ut med +/- 0 om Inter, trots sitt tränarbyte, visar sig vara sega ikväll, alternativt om Napoli visar upp sega ben i anfallet ikväll. Annars kan man förhoppningsvis se oddset gå ner mot 1,85-1,9 innan matchstart och gå ut med en liten vinst då, alternativt låta matchen spelas med ett fint överodds på överspelet. Senast redigerad av LadyDeWinter den 2011-09-27 klockan 10:35. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
De flesta större böcker har korrigerat till 2.01, men jag håller ändå med dig om att där finns värde.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
med ranieri splear inter en mer defensivt,senaste stormötet i serie a var med roma slutade 0-0 blev dock 3-2 mot cska moskva,nu verkar det som att snieder saknas i inters 11,men cavani har en förmåga att prestera på topp mot milano lagen,ovisst tror inte på en målfest faktist.
/läste nu att cavani missar matchen. 4,50 i odds på att forlan gör mer mål en pandev Senast redigerad av cassano18 den 2011-10-01 klockan 03:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|